Ik heb al vaak de serach gebruikt naar dit onderwerp, en heb er alleen een discussie gevonden, daaruit kwam dat het verschil tussen yasuni en bidalot c20 gezocht most worden in een conus voor de tailpipe. OK dit was dus eigenlijk De uitkomst van die discussie. Maar nu ik een van deze uitlaten toch graag wil aanschaffen wil ik toch wat dingen voor mijzelf visualiseren:
feit is dat yasuni c20 op veel setups tussen de 700 tot 500 toeren toeren meer draait dan een bidalot c20.
-Moet ik me dan voorstellen dat de hele 'vermogensgrafiek' dan 700 tot 500 toeren naar links is verschoven(naar minder toeren) bij bidalot als het ware,
-of dat de yasuni c20 bij het maximaal aantal toeren die de bidalot draait evenveel vermogen heeft, maar omdat de yasuni c20 verder doorgaat( ik bedoel dus meer toeren) , daar de voelbare vermogenswinst vandaan haalt,
-of biedt de yasuni over het hele toerengebied meer vermogen?
kan iemand mij dit precies uitleggen??
dit met het oog op mijn toekomstplannen: ik heb nu een gilardoni evg tuned zodat ie ongeveer 14000 toeren moet halen( in het maximale ideale geval . waarschijnlijk gaat dit nooit lukken ), maar in de toekomst wil ik zeker nog een keer een vlinderpoort proberen
(rest setup nodig om te weten: 24 vlak, vl14(moet nog komen), en dan een c20)
feit is dat yasuni c20 op veel setups tussen de 700 tot 500 toeren toeren meer draait dan een bidalot c20.
-Moet ik me dan voorstellen dat de hele 'vermogensgrafiek' dan 700 tot 500 toeren naar links is verschoven(naar minder toeren) bij bidalot als het ware,
-of dat de yasuni c20 bij het maximaal aantal toeren die de bidalot draait evenveel vermogen heeft, maar omdat de yasuni c20 verder doorgaat( ik bedoel dus meer toeren) , daar de voelbare vermogenswinst vandaan haalt,
-of biedt de yasuni over het hele toerengebied meer vermogen?
kan iemand mij dit precies uitleggen??
dit met het oog op mijn toekomstplannen: ik heb nu een gilardoni evg tuned zodat ie ongeveer 14000 toeren moet halen( in het maximale ideale geval . waarschijnlijk gaat dit nooit lukken ), maar in de toekomst wil ik zeker nog een keer een vlinderpoort proberen
(rest setup nodig om te weten: 24 vlak, vl14(moet nog komen), en dan een c20)