This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Yasuni C20 VS Bidalot C20

en wat is de winst.... of wat kan t schelen ....ongeveer ? of is dat niet van te voren egt niet te zeggen ?
 
De lasnaden van de C21 zijn bij de flens (bocht) op een andere manier als de rest van de uitlaat gelast en afgeschuurt + de flens heeft een andere metaalkleur, of lijkt dat allemaal alleen maar zo???
 
Originally posted by Durox
en wat is de winst.... of wat kan t schelen ....ongeveer ? of is dat niet van te voren egt niet te zeggen ?

bij mij scheelde het ongeveer 2pk...

over de flensen: ze zijn beide gelijk, misschien dat de bij de bida de flens er minder ver in kan...

ik heb nu de beschikking over:
bida c20, bida demper, yas c20, yas c20 demper, yas r demper.

deze worden op straat zoiezo getest, en als het meezit ook op de bak ergens deze maand...

btw: na 4x lassen blijft de bida een gaar ding...
 
Last edited:
geen demper begrensing voor nix lopen kloten lekker kut dus! maarja ckere voor t onzeker
 
Je hebt welgeteld 1 boutje los moeten draaien. Het lijkt wel alsof de wereld vergaat 8P
 
Veertje trek ik er meestal af met een verentrekker, maargoed lekker belangrijk eigenlijk..
 
dat buisje(begrenzer) die zat ook btw in mn 4-race demper 8P, beetje van t onderwerp af, maarja.
 
Gewoon uit nieuwsgierigheid, haal de demper en de ophanging er af en weeg ze eens.
 
Last edited:
komt het door de foto of lijken die taile pijpen te verschillen?
lijkt trouwens ook alsof die bida dikker is ( expancie ) maar zal wel gezichtsbedrog wezen