yamaha bws mina vert ac-> bws mina hz lc dd.

Heel mooi gedaan, ik hem me radiator ook zo gemonteerd, maar heb jij geen last van die steentjes die omhoog komen en dan tegen je rad aan komen. Voor de rest zeer nice, ben beniewd of je subframe houd:)
 
oke mensen , voor de duidelijkheid!
mijn subframe is echt zeeer sterk gemaakt en gelast, als er iets zou breken dat is dat alles behalve dat subframe!!
 
vandaag is m'n keerring er uit geblazen en lekt ie van alle kanten benziene , krijg het niet weg.
carb loop over en blijft lopen, en wil niet meer starten, allemaal zeer vaar en onverwachts.
ook ben ik er achter gekomen dat me spie van de krukas helemal verpulverd is, erg raar, alles zat toch goed op z'n plaats.

en vrijdag avond heb ik nos gekocht. en wou het uitproberen maar dat gaat nu helaas niet.

maar ja , hou jullie op de hoogte.
 
Originally posted by boosterH2O
vandaag is m'n keerring er uit geblazen en lekt ie van alle kanten benziene , krijg het niet weg.
carb loop over en blijft lopen, en wil niet meer starten, allemaal zeer vaar en onverwachts.
ook ben ik er achter gekomen dat me spie van de krukas helemal verpulverd is, erg raar, alles zat toch goed op z'n plaats.

en vrijdag avond heb ik nos gekocht. en wou het uitproberen maar dat gaat nu helaas niet.

maar ja , hou jullie op de hoogte.

uitgeblazen keerringen is idd een plaag aan variokant heb ik ondervonden (thans, als je die blauwe hebt die bij de SFK lagers zitten) , als ik je een tip mag geven, ze verkopen ultra circlippen, die net in die geul voor de keerring past (als je nog een dagje of 2 geduld hebt kan ik je gerust de juiste afmeting doorspelen)

overgelopen carb = wss kaputte vacuumpomp ;)
 
Hey Luuk. Je pics doen het (weer) niet......
Maar ja, voor mij boeit dat niet, heb hem al ''live'' mogen bewonderen. Beter gezegt erop gereden ;) En ik moet erbij zeggen tegen de andere ---> puik/pittig dingetje. Zit genoeg potentie in dat motorblokkie.

En om de mensen nog 's te overtuigen --> heb het laswerk gezien, en das echt goed gedaan. Maar ik had ook al gezegt dat ik bang zou zijn voor het frame.

Maar goed. Je komt nog wel 's langs een dees daags??? Of ik kom 's bij jouw sleute-schuur kijken als de Speedy van me af is.

GRTZ Danny.
 
nieuwe carb(del 21mm) er op gezet, had geen vacuum en nu dus wel , heb ik ff mooi gefix, zat wel een gat in , maar geen aansluiting , heb ik dus m'n oude carb verwarmt met brander, en de tule kwam zo los, en heb toen de nieuwe ook verwarmt en tule laten afkoelen toen paste het echt perfect lucht dicht.
en gemonteerd,
volgend probleem: sproeier is te klein , dus kan ik niet testen.
 
zit nu weer met een volgend probleem, mijn ontsteking is niet meer 100%. en ook mijn vliegwiel is ook even topie.
gevolg , mijn spie die in m'n krukas zit is volledig afgesleten,gevolg dat er overal ijzervijlsel tussen zit. en dat m'n groef voor m'n spie in het vliegwiel ook helemaal is uitgerekt en uit is gesleten , dus kan ik hem niet normaal laten rijden. echt opschieten gaat net niet zo allemaal:s
 
had eindelijk mijn ontsteking weer gemaakt en alles DEET het.
heb er een 98 sproeir in gedaan en reed lekker totdat boegi wss naar de knoppe was gegaan. als ik nu gas wil geven komt er alleen maar herrie uit en nix van power, soms wil wel nog ff normaal doen en dan moet ik uitkijken dan ik niet onderuit ga als ie plostseling trekt.
maar goed.
vandaag ook nog ff wat foto's gemaakt bij Mr.Sin van het stuurtje en karterkap. dus ze komen er aan.
 
Originally posted by boosterH2O


1069544060cockpit.jpg

1069544145DSC00076
(1).JPG

Als het goed is doen nu de pics. het gewoon hier. :D

Gewoon ff [ I M G ] link [ / I M G ] zonder spaties doen.

ediit: onderste doet t nie :?
 
Back
Top