Ja moet lukken. En anders gewoon zijwieltjes monterendie inkeping heb ik inderdaad ook. Maar blijf het zonde vinden het gat te maken. Zit nu te denken het gat zo klein mogelijk te maken. Dat alleen de beugel van de standaard er door komt. Beetje onhandig met monteren maar is te doen.
ik zou zeggen, wat houd je tegen?Heel gaaf project. Speel zelf ook met de gedachte om een 100cc aerox te gebruiken met het huidige blok onder mijn 50cc Aerox. Blijft leuk, ook nu nog na 20 jaar.
Het is een meceur krukas. Laatst bij twins gehaald voor mijn Aerox. Nu kostte hij 130 euro. Hij zei dat ie er vroeger veel van had ingekocht en nu nog paar over had. Vergelijkbaar met rhq of zelfde fabriek als rhq maar dat laatste weet ik niet 100% zeker meer.Net nog even goed ook aan de binnenkant gekeken. Maar daar staat niks op. Compleet merkloos dus. Er zit 1 gat in het small end.
Als iemand nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn heel graag.
Hoe heb je de lagers opgemeten?Weer iets verder:
- Er komt geen standaard onder de scooter. Soms wat onhandig maar wel veel mooier. In de garage staat deze bij mij toch altijd tegen de muur, ookal zou er een standaard onder zitten.
- Lagers zijn met micrometer opgemeten en alles valt binnen toleranties van C4 lagers, of ik die ooit nog een keer plaats is een tweede. Denk dat ik dan toch voor C3 ga.
-Velgen spuiten en nieuwe banden monteren staat voor het voorjaar gepland als het warmer weer is. Moet de velgen van te voren ook nog stralen.
- Vlotter is afgesteld. Stroomde nog iets over bij stationar maar na een stuk rijden was dit weg. Lijkt nu dus goed te zijn.
- Volgens mij heb ik de toerenteller niet goed ingesteld, de waardes zijn veel te laag.
In totaal heb ik nu 10km op de nieuwe teller staan.
Heeft iemand een idee waar ik een externe 60 graden thermostaat zou kunnen krijgen?
Weet je nog hoeveel de axiale speling was? En was dat warm of koud? Ben wel benieuwd, kan ik ff vergelijken met mijn lagersgemeten door dmv een micrometerklok op het blok te maken, de punt op de as te zetten en zo axiaal en radiaal te meten. Maatje van me heeft een garagebedrijf en heeft deze apparatuur. Dat scheelt een hoop
U vraagt, ik kan weer eens niet slapen.Heeft iemand een idee waar ik een externe 60 graden thermostaat zou kunnen krijgen?