XSR Morini Speed Project

hey filmpje ziet er leuk uit volgens mij is die nu zo goed als klaar wann gaan jullie aan de afwerking beginnen ... ?

ik ben benieuwd ! ooi
 
robin de morini fan vindt het helemaal geweldig :p ben benieuwd wat dat ding gaat scoren. heb wel es een paar morini speed projectjes gezien maar die hielden er allemaal mee op. de projecten dan he :D
 
Update 17 April

Hij liep niet lekker omdat ie te weinig benzine kreeg want het tuutje van de bidon was aangetast door de benzine
dus liep het niet goed waardoor hij steeds uitviel en niet goed liep maar dat is nu verholpen alleen moet er nog een grotere sproeier in en de de kopppakking moet vervangen worden.e
 
Update Zaterdag 21 April:
Vandaag aanwezig geweest bij de legale meeting in meppel
mooi wat sprints gereden niet erg veel gewonnen dat kwam door het ontbreken van een onderdeeltje in de vario en de naaldlager was kapot.
hier wat fotos en een filmpje:
4pb6yhv.jpg

6foo50p.jpg

my.php
4v8ny1y.jpg

4l5zn6r.jpg

4yfnr6o.jpg

Filmpje:
http://video.google.nl/videoplaydocid=3725428971734537595&q=xsr


Update Woensdag 30 Mei:

een tijdje geen updates meer gehad vanwege school examens etc :?
maar jah we hadden ons intussen wel ingeschreven voor Brommersprint damwoude dus het gevaarte moest klaar deze dagen in mijn vrije uurtjes ff de velgen en het frame een likje rode verf gegeven en het een beetje in elkaar gezet na een uurtje beunen komen we weer op dit resultaat :lol:

6gx3pde.jpg

646tbbm.jpg

6bbh2zk.jpg

4u4sns4.jpg
 
Back
Top