sbo morini sprinter #128

Ding ziet er echt gaaf uit , Robin . Dat vond ik in het begin al en dat vind ik nu nog . Ik ben benieuwd naar de kleuren wat hij gaat worden .
 
BT: bedankt ik meet je @ meppel wel had je al paar keer gezien geloof ik maar was niet zeker van mij zaak!

cj: dankje :) ik vind de pijp ook nog steeds erg sexcy geluidje wil eg zo graag weer rijden :(

maik: ik spreek je wel even aan op msn hebben we het er nog even over !!
 
BYS slider

hi robinsr 50 ;)

it is sam from scooterbase.net:Z

the english kid with the slider i have know set up an scooter forum project :#

hope you get some good time at the SBO
 
hey sam i know you ... how are u i have watch you project al ready still looking good i nead to say. now i see more of your scoot than on scooterbase.net !!

gr robin
 
jasper/patje: de voorkap is nu klaar ! ik zal met deze kap ook op zoetermeer zijn na zoetermeer hoop ik dat de kappen snel worden gespoten ik hoop nog voor mijn verjaardag -:-
 
hey robin, was zeker gezellig dit weekend, veel gelachen ieder geval:W.
nog een kleurtje op je scooter en hij is helemaal vet:D
spreek je kerel!!
 
is et niet interessant om een speed ofzo pas te maken op je morini carter ?

verder erg leuk dat jet probeert met morini!!

succes :)!
 
jasper: was indd gezellig vond gezellig dat je er was ;) ! kleurtje komt nog wel ;)

plantje: daar ben ik al een tijdje mee bezich 2e carter is er ook inmidels een mina as ook ik moet egt nog even kijken hoe ik het ga doen aangezien aan de vario kant een mina as 11mm korter is ik had ook al gekeken wat kost om bigend te verplatsen naar de slag van mina ... dit is er duur inc opnieuw uitbalanceren zal ik uit komen op ongeveer 280 euro ik ga nog even kijken wat ik met de mina as kan doen... ik wil niks aan de cil aan passen om deze pas te krijgen wil in de cil absoluut geen vermogen verlies hebben ...
 
ej man
Lekker bezig weer:W progama stond er nog in van de vorige keer denk?
van je caterkap frezen,respect voor je werk goed bezig CNC banken kunnen besturen is echt :1
 
project phantom: geheim van de smit :p dit is .... 4 tellen werk :*

jasper: voorzichtig met je knie he !! en groningen kan neit wachten ! lekker naar rotenburg ;)
 
UPDATE 04-08-07 eerste post...

heb ook weer un nieuw idee voor me krukas 75% kans dat dit wel gaat werken en goed dit hou ik nog even voor me hier horen jullie volgende week meer over :*
 
Back
Top