sbo morini sprinter #128

Jammer dat je er mee gaat stoppen! Het is ook wel een beetje te begrijpen, het kost tegenwoordig allemaal zo ontzettend veel geld :(
 
hey allen :p

bedankt voor jullie reacties

in de toekomst moeilijk te zeggen maar dan wil ik nog wel een sprinter maken nu hou ik het voor gezien

en kwa kosten viel het bij mij reuze mee in heel sbo is er niks kapot gegaan alleen nu moet er een auto komen en met zo dure hobby gaat dat niet samen !!
 
Jammer man, good luke met een autotje uitzoeken en je rijbewijs halen :)

Kan ik je wel nog gewoon pmen als ik draai of freeswerk moet hebben? :+
 
hey Robin, zonde dat je stopt met je sprinterT!!
Voor draaiwerk weet ik je in de toekomst nog weleens te vinden denk ik! Alleen wel even hopen dat mijn adapter vandaag overkomt hier!

Volgens mij ben jij veel te veel hobbyist om helemaal te stoppen. Misschien kan je je verslaving botvieren op opdrachten van anderen maar iets zegt mij dat we jou nog wel terugzien in het projectendeel van dit forum:p
 
Ik vind het jammer dat je stopt man, het duurste gedeelte heb je toch al gehad??
En als je alles nu verkoopt heb je mischien een klein beetje om een auto te verkopen..
Ik zou zeggen denk erover na,.. want we zulle je echt gaan missen bij ons
 
Wat danny zegt vind ik ook, je hebt de spullen nu tog. Blijf er lekker mee bezig en vervang alleen onderdelen als ze versleten / kapot zijn. Een 2e hands cilinder etc etc kost tegenwoordig tog geen drol meer. En de plezier die je iedere meeting weer beleeft :W. En als je alles verkoopt heb je misschien een klein deel voor een auto die jij wilt kopen. Een maand zuinig aan doen en je hebt net zo veel geld ;). Denk er goed over na want we zulleen je wel gaan missen op de meetings:*
 
Niet stoppen nou lul! Je bent 1 van de enige met een Morini project en je bent juist lekker opweg. Dit is tenminste nog is origineel.. En inderdaad, het "beetje" geld wat de verkoop oplevert weegt echt niet op tegen het plezier wat je met het ding beleefd als hij echt helemaal af en netjes is :) Hij begint er juist super goed uit te zien ook!

Dan maar ff doorsparen voor een auto.. Je doet het nu al 18 jaar zonder, dan moeten die paar extra maanden ook nog wel kunnen!
 
Tog tof dat je doorgaat.

Vind het gewoon vet zo een morini blok onder een slider, nu nog wat meer pk's eruit halen en dan komt het wel goed ;)
 
Hee, Robin leuk dat je toch door gaat met de slider T is gewoon een super vet project!!, die BMW kan nog wel ff wachten. Zie je t SBO eindhoven zal daar ff kijken ga met Jasper mee.

Laterrrrrrrr
 
Back
Top