Xsh dpr's

Status
Not open for further replies.

Michiel

Well-Known Member
Na een discussie op msn vraag ik me nou af welk verschil er zit tussen de xsh speed dpr en de xsh 2f4r dpr voor piaggio.
Op msn werd mij verteld dat ze op het eerste oog er hetzelfde uit zien maar de 2f4r versie heeft een rechte flens en de speed een schuine flens.
Als dat zo is heb ik dus een speed dpr op mn 2f4r zitten waar ik dus niet vrolijk van word.
Kan ik iemand dit nader verklaren ?
Op de site van marco staat ook bij de 2f4r uitlaat een speed vermogen wat ik ook maar vaag vind.

XSH Specs DPR Piaggio 2fast4race specs 239,95EUR


Zeer exclusief!!

DPR uitlaat op XSH specificaties speciaal voor de 80cc 2fast4race kit, We hebben verschillende uitlaten getest en ontworpen en deze kwam op alle fronten het beste uit te test. Met deze uitlaat hebben we het nieuwe 70cc record van 23,4SAE pk's behaald.

Nou denk je van bel marco op maar daar heb ik niet eens zin meer in aangezien die 999 van de 1000 keer niet opneemt.
 
Advertisement - register to remove this

The 3 C30's are the same, I understand what you say, the top one looks shorter than the other 2. This is a crappy picture made by a phone, but i can assure you the 3 exhausts are the same.

ok now that clears things up, well anyway i don't care, as long at it's working much better than the previous pijp we are very happy with the results & that's what counts. ;)
 
Iemand een idee wat voor dpr dit is?

IMG_1256.jpg
 
Jah..

Maar het "dezelfde" hebben kan je dan toch ook enkel checken door het te meten?

No hard feelings ofzo :), maar het is echt lastig te beoordelen op een foto..
 
Heeft wel iets weg van een Team dpr die ik laatst verkocht heb. Alleen lijkt deze op de foto, vergeleken met de demper, een stukje smaller.

Inderdaad moeilijk te zeggen zo.
 
Mwha je kan aan de expansie wel ongeveer zien welke het is...

Maar een team loopt naar mijn weten niet zo recht... volgen loopt die iets in een banaan vorm zegmaar.

Ik was eigenlijk benieuwd of dit een std pijp is die ze maken... zoals XSH speed dpr etc.

Maar ik krijg het vermoeden dat dit een costum pijp is.

mij is verteld dat hij gemaakt is voor de speed. maar het ook goed doet @ 2fast....

Hij is van Heiko geweest?
 
Ik was eigenlijk benieuwd of dit een std pijp is die ze maken... zoals XSH speed dpr etc.

Maar ik krijg het vermoeden dat dit een costum pijp is.

mij is verteld dat hij gemaakt is voor de speed. maar het ook goed doet @ 2fast....

Hij is van Heiko geweest?


Dan vraag je het aan Heiko toch?
 
Die pijp is niet heiko, maar van barry. Allebei kunnen ze niet meer op het forum komen..

Ivo (van wie ik hem gekocht heb) zei dat hij van heiko's sprinter komt. en die had er een tijd mee onder de 7 gereden.

Maar goed als niemand weet wat voor pijp het is....

Ik ga er wel mee testen...
 
wat boeit het van die is geweest? als er maar vermogen uit komt toch.

(bijna) alle DPR's lijken op elkaar voor een leek. alleen met meten kan je daar achterkomen.
 
Iemand een idee wat voor dpr dit is?

IMG_1256.jpg

1043l2w.jpg


Dit is de Team DPR die ik verkocht heb. Misschien niet heel erg goed te vergelijken zo, maar ik zie toch een aantal duidelijke overeenkomsten.

1043odd.jpg


Loopt die van jou ook zo spits toe naar de tail? Zoja, gaat het denk ik om een Team 06 uitlaat. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top