Xsh probleem

j-tzr

Well-Known Member
Hallo ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst en het geld gelijk overgemaakt en het is nu nog steeds niet binnen.
Ik heb al een paar mailtjes gestuurd, wordt niet op gereageerd telefoon nemen ze ook niet meer op dus hoe kom ik nu in contact met ze??
Ik kan begrijpen dat ze het druk hebben maar dat ze er al meer dan een week over doen om even te kijken of de betaling binnen is gaat me toch een beetje te ver:| en dan wil ik eigenlijk niet weten hoelang ze over het tunen en verzenden gaan doen...
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Gr
 
Advertisement - register to remove this

Is eigenlijk wel raar dat er gewoon compleet geen duidelijkheid is over XSH en dat nogsteeds mensen kunnen bestellen op de site zonder dat er nog iemand egt mee bezig is deze orders te verwerken.

Vind het allemaal vaag waar marco mee bezig is, enige duidelijkheid zou voor iedereen wel erg fijn zijn denk ik zo!
 
een jaar geleden had marco er al niet zo veel zin meer in..
ik had me carb gebracht voor wat draaiwerk..9 weken later nog niks gehoord en alles terug laten sturen (heb het wel binnen een 2 dagen terug..)
 
wat betreft de verhalen rond scooter-power.

die heeft enkel de voorraad over genomen, en zijn licentie om op de SBO te verkopen etc.

verder weet ik dat marco ook in de badkamer/jacuzzies zit en daar beter mee verdiende. en het hier druk mee had en daardoor weinig tijd meer had om met scooters bezig te zijn.

zijn webshop loopt nog altijd door, vraag me verder niet naar lever tijden, maar ik raad aan daar niets te bestellen als je haast heb met het ontvangen van iets.

meer info heb ik helaas niet, en kan je verder niet helpen, maar dit is dus het verhaal wat klopt!
 
Ik heb een bestelling open staan van 715 euro bij hen. Ik hoor er NIETS meer van. Ben zelf van belgie. Moet ik mij zorgen gaan maken. Tis nu al 15 dagen dat ik er niets meer van hoor. Kan er mij iemand een adres geven en openingsuren geven van die mensen die daar zitten. Ik wil echt die 715 euro niet kwijt zijn!!!

mvg jéremi
 
Dat Marco zijn naam zo durft te laten misbruiken. Dat hele Scooter-Power is altijd al een pauper zaak geweest.


echt een belachelijk zooitje paupers bij elkaar daar.
ook die testbank klopt geen hol van,
zodra er een ScooterPauper getunede scooter opstaat scoort ie 5 pk meer dan het hoort te doen
zodra er niks door hun getuned is scoort het zo'n 5 pk minder als het hoort te doen.
vandaar ook die mooie LCD TV bij de bank, zodat ze achter hun laptopje stiekem kunnen rommelen met de instelling van de bank.

en dan nog hun levertijd, ook dramatisch.
en ik kreeg ook nog eens de verkeerde onderdelen opgestuurd,
erg jammer dat XSH de licenties aan hun heeft verkocht.
 
Tis op een nette manier opgelost, kan close/

Update.

Het is helemaal niet op een nette manier opgelost, ik moest zeggen van Dominic-tc zeggen dat het opgelost was en had hij beloofd dat hij het met marco gaat regelen maar van deze man hoor ik ook niks meer.
Mensen koop niks bij xsh en geloof niks van wat ze zeggen je word gewoon genaait

En dominic dit is je eigen schuld had je je belofte maar na moeten komen...
 
Last edited:
Back
Top