xsh telefoon nr vraagje

Status
Not open for further replies.

kielserat

kielserat
het mensen,

ik heb al verschillende keren naar xsh gemaild, maar krijg steeds geen antwoord..
vandaag probeerde ik ze te bellen, maar toen zeiden ze me aan telefoon dat het nummer niet bestond.. (ik bel vanuit belgie)
ik belde op het nummer 0031 074-3490910

kan iemand me vertellen hoe ik in contact kan komen met xsh?
eventueel via het forum hier, of gsm nummer ofzo?

alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

ja mensen zullen iemand zjin telefoon nummer even openbaar op internet zetten :D

neem contact op het ScooterPower.. die hebbende toko overgenomen en kunnen misschien wel iets voor je betekenen
 
lang is het niet..
maar een tijdje is hij al van de shop af.. niemand heeft er iets van gemerkt omdat alles is overgenomen door Scooter Power.

Marco doet dus niets meer met XSH
 
dat is wel jammer, nu wou ik net heel men scooter door xsh laten tunen..
dus als je nu je blok naar xsh stuurt, komt die eigelijk bij scooter-power terecht en wordt deze dus door scooter-power ook getuned?

marco van xsh doet geen tuningwerk meer dan?
 
Dat nummer wat op de website staat klopt idd niet, deze werkt al een jaar niet.
Het nummer dat wel werkt is voor hem prive, en alleen voor mensen die hij goed kent of oid

Ik heb zijn nummer wel, maar hij zij tegen mij dat ik alleen moest bellen voor nood vragen de rest gewoon via de mail. normaal reageerd hij hier wel gewoon op.
Omdat hij net een telefoon centrale daar heeft.

Dus gewoon mailen, ik kan je het echte nummer niet geven sorry!

EDIT// als je hem wilt bellen voor tunen van iets, moet je rekening houden dat het pas kan vanaf maart.
heeft hij mij vorige week verteld.
 
kan iemand mij mss het e-mail adres geven van marco xsh???

heb hem al pm gestuurt via het forum, maar er wordt niet op geantwoord..
heb ook al verschillende keren een mail gestuurt naar info@xsh-tuning.nl, maar ook geen reactie..

op welk e-mail adres kan ik marco van xsh contacteren???
of hoe kan ik met hem in contact komen???
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top