Xsh probleem

j-tzr

Well-Known Member
Hallo ik heb vorige week dinsdag een bestelling geplaatst en het geld gelijk overgemaakt en het is nu nog steeds niet binnen.
Ik heb al een paar mailtjes gestuurd, wordt niet op gereageerd telefoon nemen ze ook niet meer op dus hoe kom ik nu in contact met ze??
Ik kan begrijpen dat ze het druk hebben maar dat ze er al meer dan een week over doen om even te kijken of de betaling binnen is gaat me toch een beetje te ver:| en dan wil ik eigenlijk niet weten hoelang ze over het tunen en verzenden gaan doen...
Heeft iemand een idee wat ik nog kan doen?

Gr
 
Advertisement - register to remove this

haha wie dacht je dat het dan deed? Een cnc machine?

Alles was en is gewoon nog handwerk. Tunen wordt ook niet meer 24/7 gedaan.

Voor vragen gewoon mailen en een beetje geduld hebben.

Ok nu staat het er zo voor.

18 Mei heb ik een zuiger besteld bij xsh het geld gelijk over gemaakt.
Woensdag 26 Mei was het geld pas binnen en ze zeiden dat ze hem deze week gingen bewerken en opsturen, dit hebben ze niet gedaan.
Dinsdag 1 juni ik kreeg een mail de zuiger werd op dit moment bewerkt en morgen verstuurd.(snap niet dat als je al te laat bent met verzenden je hem alsnog pas dan de volgende dag stuurt, maargoed..)
Woensdag 2 juni ik hoop op een mailtje van dat de zuiger verzonden is maar nee hoor geen mailtje(heb diverse mailtjes gestuurd maar reageren ze niet op).
Het is nu Maandag 7 juni en ik heb mijn zuiger nog steeds niet en geen idee wanneer ze hem nu wel versturen, want ze hebben zich al 2x niet aan hun woord gehouden.

Ik vind het nu wel eens tijd worden dat ik dat ding krijg ofniet?
 
kan iemand hier bevestiging op geven:

- de NAAM xsh is overgenomen door scooter-power
- Marco doet alleen nog tune werk voor 'speciale" klanten maar heeft verder niks meer met xsh te maken.
- het gewone tune werk wordt dus door scooter-power gedaan?
 
kan iemand hier bevestiging op geven:

- de NAAM xsh is overgenomen door scooter-power
- Marco doet alleen nog tune werk voor 'speciale" klanten maar heeft verder niks meer met xsh te maken.
- het gewone tune werk wordt dus door scooter-power gedaan?

Pikeheat weet dat denk ik wel, die is wat meer in contact met XSH geloof ik. Staat ook in zijn avatar ding XSH crew
 
Het is nu de 11e en hij is nog steeds niet verzonden. Ook hebben ze nu al 3x gezegd dat hij verzonden zou worden.Ik snap niet dat ze 3 weken geleden zeggen dat hij verstuurd word en ze het niet doen, overigens reageren ze niet op mn berichten als ik vraag waarom het zo lang duurt.
 
Het zal wel via scooterpower gaan....er zal heus wel uit te komen zijn....mag ik vragen waar je vandaan komt,want aankomend weekend is er een sprint in heerenveen...mischien dat je daar kan praten met de mannen van scooterpower?
 
Back
Top