Xbox 360 #5

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=WC4yOaOv9So"]YouTube- F1 2010 E3 Gameplay Video - Spa in the Dry[/ame]

Kan niet wachten!

XboxLive prijs gaat omhoog met 10 Dollar, dus voor ons waarschijnlijk met 10 euro.
989918599_ZJo3B-L.jpg

Blijkbaar hebben ze extra geld nodig om de ontwikkelkosten van Kinect terug te krijgen ofzo 8P

De prijsverhoging geldt voor sommige varianten van het betaalde lidmaatschap, en geldt bovendien alleen voor het Verenigd Koninkrijk, Canada, de Verenigde Staten en Mexico.

Microsoft Nederland laat aan Tweakers.net weten dat er geen plannen zijn om de prijzen in Nederland en België te verhogen.

Voortaan beter lezen?:p

Ik heb trouwens een nieuwe Gamertag. Jesse1915cc

Maffia 2 is vandaag binnen gekomen :) :)

Edit: lijstje met gamertags is weg? Wil iedereen mij toevoegen dan ben alles kwijt omdat me oude xbox overleden is.

Last edited:
De prijsverhoging geldt voor sommige varianten van het betaalde lidmaatschap, en geldt bovendien alleen voor het Verenigd Koninkrijk, Canada, de Verenigde Staten en Mexico.

Microsoft Nederland laat aan Tweakers.net weten dat er geen plannen zijn om de prijzen in Nederland en België te verhogen.

Voortaan beter lezen?:p

Hm ok, my bad:p, ik kom eigenlijk nooit op tweakers, Thanks voor de info iig!O-)

Heeft iemand nog tips voor een goed spel? Graag iets met een verhaallijntje, beetje avondvullend in een quest setting. Een spel dat je graag wilt blijven spelen en waar ook enigszins vooruitgang in zit. Heb nu Pure bij mn Xbox gekregen, erg leuk maar houd me verder niet vast oid.

Dead Rising, Resident Evil 5 zijn ouder / goedkoper.

Mass Effect 2 is wel echt HET verhaalgedreven spel van het jaar, is ook onlangs verkozen tot beste xbox game allertijde bij IGN.com

Bedankt voor de tips. Ik heb hem gister zelf even "unlocked", dus ik zal ze even testen voor ik een game koop. Oblivion neem ik ook even mee. Games blijken niet zo duur.

Mass effect 2. Duidelijk een spel voor jou.

Heb het spel eens 7 uur aan een stuk gespeeld omdat ik niet kon stoppen :D.

Verhaal is ijzersterk, super gameplay en je ogen worden ook nog eens kostelijk vermaakt!

Zometeen
Gow2
Mass Effect2
Modern warfare2
Frarcry2
fallout 3
devil may cry 4

En een draadloze router a 80e kopen

Voor 100,-
Is toch wel een mooie deal niet?

Ook aan de Maffia II hier :P
Erg vet verhaal :D Alleen bij er al bijna door heen :(
Ook jammer dat er geen multiplayer optie is.

Maar voor de rest: helemaal goed :D

Back