This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #5

Iemand trouwens die nieuwe xbox gescoort hier? Zag er vandaag 1tje staan, maar ziet er absoluut strak uit! Alleen mn 2e xbox doet t nog dus beetje zonde van mn geld

Trouwens Red Dead is ook wel masterlijk! Iemand anders nog aanraders die net uitzijn (ookal is er niks "bijzonders" uit voor zover ik weet)?? Crackdown 2 is niks geloof ik ofwel...

Xbox 360 dood Ring of Death..

Heb 2 fout meldingen gekregen en nu gaat hij helemaal niet meer aan.. E74 en E79 volgens mij..

Als het een oudere was, moest je een paar handdoeken eromheen wikkelen en dan raakte ie oververhit en dan deed ie het weer. had ik gehoord... xD

Crackdown 2 is niet zoveel nee, de 1e is leuker imo.

Ik zou zeker Mass Effect 2 halen ( als je die nog niet hebt ). UFC en L4D2 zijn ook altijd leuk.

Nou, als ik het zo lees zijn er weer genoeg problemen met de nieuwe hoor..

Ik zit nu even te kijken, maar zoveel stiller is die niet eens. En maar 3 cm kleiner ofzo. Ik ga dus nog gewoon voor zo'n oude, las laatst een artikel dat sinds de 360 jasper er bijna geen meldingen meer zijn van rrod's

Last edited:
Nieuwe kost als k me niet vergis bij de saturn 244.95, de oude elite is +- 180 en de arcade is 140 ofzo....

Vdaag even wat spellekes scoren denk: Metro 2033, Fifa 2010, Moto GP/SBK en verder idunno

@ Wuntke: Alan Wake? Is al een maand of 2 uit, maar iets anders wat nog niet genoemd is kan ik niet bedenken.

Als het een oudere was, moest je een paar handdoeken eromheen wikkelen en dan raakte ie oververhit en dan deed ie het weer. had ik gehoord... xD
Dat is een tijdelijke oplossing met 3 mogelijkheden:
1) Hij werkt weer een aardig tijdje.
2) Hij werkt weer eventjes (uren tot een paar weken).
3) Hij is voorgoed naar de eeuwige jachtvelden (Een goede re-flow (Dus niet op de gok met handdoeken of een verfstripper) of re-balling is dan mogelijk nog een laatste redmiddel).

Die nieuwe heeft ook gewoon Jasper hoor.
Nope, het is een compleet nieuw ontworpen moederbord (Codenaam) Valhalla waarbij de CPU en GPU op één chip zitten (CGPU) die op 45nm gebakken is (Jasper is op 65nm gebakken en heeft een aparte CPU en GPU).

Persoonlijk zou ik op het ogenblik ook een Jasper kopen totdat het duidelijk is wat er met de Valhalla aan de hand is en alle kinderziektes verholpen zijn.

jezus wat een gedoe allemaal met dat oververhitten enzo, die van ons maakt ook vaak genoeg overuurtjes en stofvrij is het hier zeker nieT

ring of death nog nooit gehad, alleen bij mn xbox 1 sloeg de bliksem hier in, dat vondie niet zo leuk

xbox 360 voeding is beveiligd voor blikseminslag, dat heeft bij ons al een keertje goed gewerkt, druk je dat knopje in en hij gaat weer als de brandweer,,

kheb het over een gewone elite(zwartee)

we spelen mw2,puur omdat alle spellen die we erna gekocht hebben na 5 minuten weer in de kast belandde

@ White Muscle: Vandaar dat ik dus de 'goede' ouwe wil

Arthur ik heb dus binnenkort ook live, dan zal ik je wel toevoegen :W

@ KoB

Alan Wake is niet zow mijn ding

Heb vandaag Forza 3 VIp edition gehaald, Fifa 10, SBK X LE versie

En ik weet niet ofdat het overal al zo is, maar de MW2 Prestige edition (die met de nightgogles) is bij de Futurezone in Rotterdam Centrum maar 59.99! Dus die ook ff mee gepikt weer genoeg games om de zomer door te komen!

Heb gister maar een nieuwe Xbox 360 besteld. Slim versie met Forza 3, MW2, red dead redemption, halo odst. Komt vandaag binnen eindelijk weer online gamen.

Alleen wel savegames kwijt want me gemodde oude xbox is dood

dat probleem heb ik ook gehad

Vanmiddag weer even lekker knallen met MW2 en een beetje nazi zombies +ralf+

Na 7 maand mijn ding maar weer eens aan geslingerd omdat ik weer eens MW2 wou spelen. Maar ik word de hele fucking tijd weg gekickt omdat mijn live verbinding weg valt. Eerder nooit geen last van gehad, maar ligt dit aan mijn verbinding, IW, of gewoon aan Live?

Het is draadloos maar router staat er 30cm vandaan, morgen toch even kabeltje ophalen mss dat het dan over is.