Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Iemand die hier Fallout 3 speelt? Ik ben er net mee begonnen en ik moet zeggen, hoe meer ik vorder, hoe leuker ik het ga vinden.

Heb laatst dat pakket van bol.com gekocht voor €249,00. Was volgensmij die jubileum bundel.

Maakt het trouwens nou uit of je je console aansluit met component 1080P of HDMI 1080P?

Als iemand mij toe wil voegen : Runnerblade

Speel vooral Halo 3, Forza 2 en PGR.

Als goed is wel. Er gaat meer data door een HDMI kabel dan component. En component kan geen 1080P weergeven. Toch ?

Zowiezo , ondersteund XBox 360 1080P ? Of nog steeds max. 720I/-P ? Of is dat probleem alweer verholpen ?

fallout 3 is heel vet vond ik.. van het begin tot eind boeiend terwijl ik dat soort spellen normaal niks aan vind

Ook maar is een jaartje gold gekocht en een nieuwe tv 32 inch full hd. Speelt aardig wat beter dan op dat 37cm tvtje wat ik eerst had.

ja dat verschil is echt immens! Ik had trouwens nog wel een jaarabonnement voor je liggen voor een mooi prijsje. Het is de laatste die ik nog heb en doe er niks mee/iedereen is al voorzien..

Wat zijn eigenlijk goede third party controllers?

Die een beetje robust is enz, of toch beter een echte controller kopen?
Zit nu zonder, ofja zonder, de sticks werken kut na een ontmoeting met de grond.

Loop al weken ermee. 8P

Beter een echte kopen , die namaak liggen minder in de hand en gaan vaak ook minder lang mee waardoor je uiteindelijk meer kwijt bent :)

Dirt 2 demo is ook uit...echt vet..nog 2 weken wachten tot het complete spel :D

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=M94k_georRs"]YouTube - Colin McRae: DiRT 2 - World Tour Trailer HD[/ame]

Iemand een idee hoe je een RROD oproept?

Mijn 3de xbox is kapot gegaan, de vorige 2 door RROD's en deze door pure oververhitting, ik denk dat het moederbord krom is getrokken (als ik hem op de airco leg, doet hij het wel :P)

Maar nu wil Xbox support dat ik 80 euro betaal voor de reparatie omdat het geen RROD is, dus iemand een idee? :D

hahahhaa
dat verzoek hoor je ook bijna nooit
xD
Naja nick, wees blij het is maar 80 euro, sony staat er om bekend dat je voor een WYLID bij een PS3 een nieuwe halen mag van 200 euro ofzo.

Nee, niks maar 80 euro.

Dit is mijn 3de console die naar de kk is, ik ga geen 80 euro betalen voor een fucking reparatie!

Playstation is ook in prijs gedropt... ;)

ik heb het even gevraagd aangezien het mij ook gebeurd is en gemaakt is door mijn broer, maar kort door de bocht is een kromme moederbord wel te fixen alleen gaat het op den duur toch weer naar de klote..

Je hebt die Xclamp kit. Zelf ook gedaan en hij werkte weer!

Guitar Hero 5 is trouwens echt weer geweldig! Gave nummer erbij. Dire Straits - Sultans of Swing :W

COD: Modern Warfare 2 "Prestige Edition" besteld @ freerecordshop.

Zag hem staan en kon hem niet laten liggen aangezien ik groot COD fan ben :P

Is dus het duurste pakket met nachtkijker en zooi erbij :)
Hij is gelimiteerd maar nog niet kunnen vinden in hoeveel.

Status
Not open for further replies.
Back