This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Ja klopt. Die achievements boeien me totaal niet, savegames vind ik wel klote. En wat nog vervelender is, is dat vorige week mijn xbox live heb verlengd met een jaar op mijn naar blijkt amerikaanse gamertag. En volgens mij kan je die niet naar een nieuwe gamertag overbrengen toch?

nope ben je allemaal kwijt.
Ik blijf gewoon door gaan op amerikaanse gamertag , want heb echt geen zin om opnieuw te beginnen

dat dacht ik al. Ja ik ga ook gewoon verder maar wilde de nieuwe mappen kopen voor cod o.a. maar ja moet maar even op zoek naar amerikaanse live points. DUs als iemand nog nl/europese live points nodig hebt, PM!

w8 ff.
miss kan ik je nog wel ff amerikaanse live points regelen
edit:
oh nee toch niet.
Zijn alleen maar voor EU anders moet je ff op amazon ofzo kopen.

ja had ik al gekeken. voor 50 dollar heb je er 4000. alleen als je dan uiteindelijk wilt betalen en uitchecken komen daar nog effe 25 dollar verzendkosten bij

gewoon ff europese account maken en daar de punten opzetten en downloaden.

dan werken de downloads ook in je amerikaanse account, downloads zitten namelijk aan je xbox serial gelinkt en niet aan je account!

Volgens mij zitten ze wel aan je account gelinkt hoor.

Misschien bij de wat oudere spellen zoals Forza 2 werkt het wel maar bij de wat nieuwere spellen werkt het niet meer jammer genoeg.

Ik heb het ook met PGR 4 geprobeerd maar daar lukte het ook niet om met mijn broers account mijn download content te gebruiken

Gister Guitar Hero Metallica gekocht met blitse gitaar
Alleen toen ik hem wou testen deden 2 knoppen het niet

Zometeen even ruilen!

inderdaad. Je kunt geen content meer downloaden en gebruiken met elke gamerprofiel. Had xboxsupport er al over gebeld.

eerst werkten de downloads van m'n broertje ook niet meer op mijn profiel, maar dat kwam door m'n nieuwe 360, je moet het serienummer van je xbox linken aan je profiel.
dit kan je doen via de site van xbox, kan helaas maar 1x in het jaar.

dat is allemaal redelijk omslachtig gedoe en in mijn geval redelijk tricky aangezien ik nogal wel eens van xbox wissel

Ik ben opzoek naar een stuur voor de 360 Voor spellen zoals GRID..
Want ik wil het toch gaan proberen, lijkt me echt lekkerder spelen

Heeft iemand een aanraden ? Ik zat zelf te denken aan het Xbox 360 Racewheel

of Nitro Racing Wheel met Gear Indicator op het stuur (6 lampjes)

Gear Indicator:

--------

Even wat anders kwam dit tegen van Suzuki :W

Last edited:
Ik ben opzoek naar een stuur voor de 360 Voor spellen zoals GRID..
Want ik wil het toch gaan proberen, lijkt me echt lekkerder spelen

Heeft iemand een aanraden ? Ik zat zelf te denken aan het Xbox 360 Racewheel

Heb dit stuurtje vorige week gekocht. Het is echt wennen is wel leuk. Heel erg gevoelig is het stuur.

Heb net UFC disputed demo ff gedownload, die ga ik dus ZEKER kopen morge.

Lekker start van de vakantie, wat een ZIEK spel is dat zeg. :W:W:W

Ja UFC is helemaal te gek! Wij spelen UFC onderhand net zoals Fifa en Pes. Dat wordt ook gewoon een klassieker om mee te multiplayen

Ben hem even aan het downloaden, kijken of die echt zo goed is :+

---

Tering vet spel :O Lijkt me echt vet op live :W

Last edited:
Status
Not open for further replies.