Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Walliewalt,

Wat ik online momenteel veel speel is COD4
En als k COD4 moe ben speel ik voor de rest Forza2, COD3, Saints Row 2 online :P

Weet iemand mss wat een degelijke HDMI kabel is? Of maakt dat geen hol uit welke je koopt?

oke
BWSSoldya speel veel oblivion op het moment maar heb CoD4, Halo 3, Gears of war 1 en 2 en GTA IV in de kast staan

Walliewalt,

Wat ik online momenteel veel speel is COD4
En als k COD4 moe ben speel ik voor de rest Forza2, COD3, Saints Row 2 online :P

Weet iemand mss wat een degelijke HDMI kabel is? Of maakt dat geen hol uit welke je koopt?

ik heb gewoon 1 bij de plaatselijke dealer gekocht voor 20 euro, werkt prima :P

Hahah ik heb geeeeeen id :P
Binnekort weer es Forza doen met een paar menschen? :D

goed plan, maar dan met meeeeeeeeer :P

mijn tag = MPortma

speel GTA en Forza 2 online, meer niet eigenlijk :p

Net SBK 09 gedownload, die motor spellen zijn het op een of andere manier het altijd "net niet". Rijdt voor geen meter vind ik. :(

Net SBK 09 gedownload, die motor spellen zijn het op een of andere manier het altijd "net niet". Rijdt voor geen meter vind ik. :(

idd, wat een kut spel zeg :D
motor besturen gaat voor geen meter :+ alleen de wheelies zijn leuk yo!

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=nvgVDFbNMzA"]YouTube - Need for Speed Shift Trailer HD[/ame]

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=ahQURkpHkzY&feature=related"]YouTube - Need For Speed Shift tested by EA eu[/ame]

Lijkt me tof :W lijkt veel op het spel GRID.
Las ook iets dat het een beste "copy" was kwa gameplay

Ze maken ook gebruik van die rijlijn zie ik, zoals bij Forza 2.

Net Red Faction 2 demo gedownload, WAT EEN ZIEK SPEL. :D

Supervet, die ga ik keihard kopen. :D

Last edited:
GoW2 is wel gaaf btw, toffer dan 1. Verder nog ff een draadloze controller gekocht en Riddick. Schijnt wel een kick spel te zijn, deel 1 en 2 staan beiden op die cd schijnbaar.

GoW2 is wel gaaf btw, toffer dan 1. Verder nog ff een draadloze controller gekocht en Riddick. Schijnt wel een kick spel te zijn, deel 1 en 2 staan beiden op die cd schijnbaar.
riddick is best wel koel, veel stealth shit (uiteraard :+)
en je kan andere robots ofzo besturen vanaf een computer, dat was wel vet :P

Status
Not open for further replies.
Back