This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Haha kan hé. Ieder zijn ding.

Zelf vind ik het echt een gruwlijk spel , alleen jammer dat als je eenmaal ver bent in het spel , komen al die bewakers van een stad achter je hol aan. Dat is het irritante. Toen ben ik gestopt. Nu wacht ik op AC2. :W

Btw: voor de mensen die goedkoop spellen willen die net nieuw uit zijn: PM me even.
Ik heb een import site waar nieuwe spellen (NIEUW) en ook net uit 32,99 zijn ongv.
Valt zeker wel te vertrouwen heb er Gears of War 2 weg.
Goeie site.
Naja ik hoor het wel

nee ook PAL
Werkt goed hoor.
Alleen stond er op de Cover van mijn Gears of War 2 ook de chinese vertaling van Gears of War maar de engelse stond er boven dus ik vond het niet zo erg

Die zijn dus vrij simpel te verslaan of af te schudden... Toen ik het einde v/h spel naderde ging ik alleen nog dood als ik een keertje een inschattingsfoutje maakte met een sprong en te pletter viel Die guards waren echt peanuts om te verslaan.. Blocken en als zij aanvallen gelijk counter doen. Klaarrr. Ik heb 'm recentelijk uitgespeeld, echt een dik spel. Wacht ook met smart op AC2.

Vandaag de presconferentie van MS op de E3, ze hebben aangekondigd:
Rock Band: Beatles!
Tony Hawk's Ride
Modern Warfare 2(extra mappacks, X360 exclusive)
Final Fantasy XIII
Shadow Complex
Joy Ride
Crackdown 2
Left 4 Dead 2 (PC/X360)
Splinter Cell: Conviction,
Forza Motorsport 3 :W:W:W:W:W:W

Het is momenteel nog bezig, dus ze zullen nog wel meer bekend maken. Ik heb iig bijzonder veel zin in Forza 3, aangezien Forza 2 eigelijk de enige game is die ik op mijn Xdoos speel .

Nice, heb al een verlanglijstje voor de winter

Splinter Cell: Conviction,
Forza Motorsport 3
COD: Modern Warfare 2
NFS: Shift (eerst demo af wachten)
Pro Evolution Soccer 10 (X)

Mwah, dat zal wel mee vallen denks.

Zit er wel aan te denken om dat 360 stuur te halen :W

Of de Playseat Evolution van 400euro :+

Dat board van Tony Hawk Ride is ook wel heel erg gaaf moet ik zeggen
Word toch steeds vetter het gamen :W :W

Maar zitten zeker hele goede games tussen, word weet een dure winter haha :W

stuurde week geleden mn xbox op,
kreeg gister alweer een doos met een nieuwe omdat t nog een tijdje ging duren voordat ie klaar was
service toppie(Y)

Ok, ik zit met een klein probleempje. Ik heb van de week van die gamerpoints aangeschaft. Nu blijkt die code niet te werken of A) de code is foutief of B) ik heb een amerikaanse account/gamertag en dan werken europese gamerpoints weer niet. Nu ga ik maar even uit van het laatste geval. Weet iemand hoe ik dan mijn gamertag naar NL kan omzetten?

Dat gaat helaas niet, probleem heb ik ook :'(
Je moet dus een nieuwe account aanmaken op een nieuwe email adres (wat wel NL is ingesteld)

Archievements etc verlies je allemaal

Status
Not open for further replies.