This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.

heb idd zo'n kit, maar red de 20 uur denk ik toch niet.. de ps3 controllers gaan veel langer mee.

heb zelf 2 van die baterijen, laad ze om en om op.

zal forza ff op hard zetten, vind nu alleen moeilijk om op sommige banen voorin te komen zonder teveel schade

Ben nu level 12 met Forza en heb ook nog niks aan upgrades gedaan, alleen een ITR DC5 gekocht en van level D naar A gemaakt (Kan nog verder )

Maar wat ik wel een klein minpuntje vind is als je cockpit view hebt en je schakelt zie je geen hand naar de pook gaan :+ slordig haha.

Wat voor een game modes zitten er allemaal in forza 3?

Heb nog nooit forza gespeelt namelijk...

Tijdje geleden ook Dirt2 gehaald, vind het best wel een vette game

Ik ben ook pas een week geleden begonen met UFC op xbox live, maar speel het al vanaf de releasedate ergens, kan wel aardig goed matten vind ik zelf. :+

I lol'd vandaag @ forza

Was aan het racen me vrienden. Ik wou gewoon ff wat auto testen en hun waren ff serieus bezig. Ik reed met zo peugeot 2000(rally bakkie) nog wat geval. Hun allemaal met Ferrari enzo. Kon redelijk goed mee komen maar was wel laaste. Laaste bocht klapt de voorste uit de bocht. Rest kon niet meer ontwijken. En ik tuf er rustig voorbij en hopla eerste

Was wel ff lachen

Gister die nieuwe GTA gehaald, wel vet opzich (vooral die multiplayer van battle of gay tony) Hehe parachute springen in free mode!

Mooie foto's. Vind het wel jammer dat ze nog steeds die overtollig reflectie hebben op de auto's ipv een HDR reflectie systeem zoals de meeste racegames hebben tegenwoordig

Denk dat ik jou heb Marcelletje ( ook al is mijn xbox nog steeds under repair )
Kan me herinneren dat we ooit es Forza2 hebben gedaan.

Status
Not open for further replies.