This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Dirt2 ook een weekje geleend, maar prima spel met een erg hoge funfactor indd!

Speelt lekker door en de verschillende klasses zijn ook geweldig, vooral landrush, lekker hoeken met die grote bakken:W

Zat binnen die week btw wel op 38% al, zo goed als alles serious gedaan, hardcore is echt zo goed als onmogelijk8P

Kga van de week ook maar voor Dirt2 kijken.
heb de demo ook gespeelt en vond hem echt wel dik! grapics zijn serieus vet en heel realitsch.
en als ik het zo hoor van de mensen hier!

Volgend jaar? Ken Block: Dirt3

Damn. Zo heb je ook bij PSN van die Trophy freaks. Die hebben echt 300 Trophies oid. Vaak veel meer. Wat een onzin die punten en Trophies etc. :X

Nee vind ik niet.....

Het laat je alles uit de game halen wat er in zit.
Anders speel je een game uit en gooi je hem in de kast, nu ga je toch nog maar proberen op dat ene tandje moeilijker.

die gamescore intresseert me ook niks

ik speel de game's solo vaak uit of bijna uit want ik knal toch eerder online
Vind ik veel leuker om daar een hoog level te krijgen

Nee vind ik niet.....

Het laat je alles uit de game halen wat er in zit.
Anders speel je een game uit en gooi je hem in de kast, nu ga je toch nog maar proberen op dat ene tandje moeilijker.

Ja Ok dat wel als je je verveelt of zo. Maar meestal worden games gemaakt om je je juist niet te vervelen. :+

Halo campaign viel wat tegen, het echte Halo gevoel ontbrak mij een beetje

En eerrrrg kort middag doorzetten en je bent er doorheen x|

Hm ik vond hem cool ( net uit ). Juist wel dat Halo gevoel, maar minder dat je zomaar overal doorheen kunt rennen en beuken. Lekker dekking gebruiken en bepaalde wapencombo's.

Vind het wel kut dat je voor Firefight geen matchmaking hebt, en dus maar net 3 vrienden moet vinden die het spel ook hebben, en willen spelen.

Mensen die firefight willen spelen voeg me toe. wildstylez NL

Te weinig mensen in me lijst die firefight spelen, wat ik het leukste vind namelijk

Status
Not open for further replies.