This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Xbox 360 #4

Status
Not open for further replies.
Die heb ik ook. Op normal is dat een aardige walkthrough vind ik. Dan maar eens op hard uitspelen.

Is toch niet de 1e keer dat hij kapot is Nick>?

Heeft iemand van jullie ook Midnight Club trouwens? Khad hem op vakantie in londen gekocht een tijdje terug ( uitgerekent koste hij me maar 15 euro ). Echt een geniale racer. Niet vanwege het realism maar vanwege de fun. Soundtrack, Graphics, Opties. Echt Super gewoon.

Forza lijkt me ook wel nice. I'm up for it, voeg me maar toe met de gamertag "Lycorda".

Momenteel heb ik alleen White Muscle van het forum.

Ik heb net een paar races gedaan. 1e race bakte ik echt niets van, moest echt wennen aan de besturing (speel normaal alleen Forza 2) maar de 2e en 3e race gingen veel beter en heb ik ook beide gewonnen.
Wel een game waarbij je beter met een automaat kunt rijden volgens mij....

Ik heb de demo gister een tijdje gespeeld! (Dirt2) Eerst idd automatisch schakelen geprobeerd! Daarna lekker zelf op en terug schakelen ( gewend van forza 2 )
Moet zeggen dat ik best wel te spreken ben over dit spel! Je moet nog best een beetje sturen wil je enigzins snel over de baan gaan! Verder zit er een grote funfactor in de game. Ziet er super goed uit en alles voelt SNEL aan...

Echt een game om even een uurtje te doden en vies hard door het zand te vliegen.

Net de nieuwe Need for Speed - Shift even gespeeld. Die game lijkt echt gaaf te zijn! (klein detail, heb 10 minuutjes gespeeld.....). Met alle hulp uit is hij behoorlijk lastig iig, ze zijn echt Grid achterna gegaan wat imo absoluut een goeie zet is!.

Dirt 2 is echt supergoed vind ik, speelt echt heel lekker.

NFS Shift is ook erg leuk, wel wat moeilijker dan GRID vind ik. Maar wel cool dat je zelf aan je autos kan prutsen dat miste ik een beetje in GRID.

Dirt 2 is echt supergoed vind ik, speelt echt heel lekker.

NFS Shift is ook erg leuk, wel wat moeilijker dan GRID vind ik. Maar wel cool dat je zelf aan je autos kan prutsen dat miste ik een beetje in GRID.

ik ervaar precies het omgekeerd vind shift makkelijker dan grid ;(

Heb nu de demo's van FIFA 10 en PES 2010 gespeeld, en ik moet zeggen dat FIFA toch echt heel wat beter speelt dan PES 2010. Alleen de spelers zien er wel echt uit bij PES, vond PES 2009 heel wat fijner speler als die demo van PES 2010 die ik nu heb gespeeld... PES is nu iets meer richting FIFA aan het gaan zo te zien.

Dus dit jaar ga ik FIFA halen!

Status
Not open for further replies.