This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Had gister project gotham racing 4 gekocht..
VInd er helemaal geen klote aan8P morgen maar terug brengen en halo 3 pakken

pgr 3 is wel leip omdat het nieuw was enzo, maar PGR4 is precies het zelfde maar dan met kut motors er in

Afgelopen dagen bij m'n broer gebivakkeerd,

Full HD gaming dus, in 1 woord samengevat: super! Assassins creed zag er echt super mooi uit!

Binnenkort ook maar eens kijken voor een HD tv-tje

oh god ja dat spel heb ik ook nog ergens liggen ik was redelijk ver maar ben oppeens gekapt omdat ik het saai vond worden

maar nu heb ik ook een hd tv dus moet ik hem nog ff uitspelen :+

Tuners werken inderdaad erg goed! Beetje prutsen met de downforce helpt ook een hoop (sommige auto's hebben nogal weinig grip achter>>>flinke downforce daarop zetten).

Heb PGR3 van een klasgenoot geleent maar speel hem nooit. Game is saai inverhouding met Forza 2.

Joh!

Zojuist met nightfoxx, en nog een stel vrienden van hem geraced ,was echt spannend!

Vooral toen iedereen R3 ging racen, boh zo vet^_^ Oe en nieuwe record op laguna seca: 01.22.584

Joh!

Zojuist met nightfoxx, en nog een stel vrienden van hem geraced ,was echt spannend!

Vooral toen iedereen R3 ging racen, boh zo vet^_^ Oe en nieuwe record op laguna seca: 01.22.584

Hehe ja was wel lachen. Ik baakte er vandaag alleen geen aarzzz van. Heb het ook niet zo op de r classes. Ze rijden natuurlijk erg goed maar het gaat zo snel.

KoopaNL is de mijne, zit regelmatig met stuk of 6 vrienden een avondje te knallen. Dus wie keer zin heb moet me maar ff toevoegen.

Ow ben jij dat, haha dan weet ik dat ook weer

Ik ben nu helemaal hooked on COD man, is echt super verslavend online

Tip: maak niet de fout om prestige mode te kiezen Echt zoooo klote als je plots al je wapens en gear kwijt ben, en weer vanaf lvl 1 alles moet terugverdienen.

Status
Not open for further replies.