This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
Er zal binnekort toch wel weer iets komen waardoor je de nieuwe drive voor een 'oude' kunt swappen en dan is ie wel weer om te bouwen.
Aangezien losse drives ook verkrijgbaar zijn.

Enigste nadeel aan ombouwen is imo dat je bij elke update gewoon moet opletten en wacht totdat je zeker weet dat ie 'veilig' is.

Ik heb nog geen updates gehad bij IV ? ZiIjn dat veranderingen dan ? Vervanging van kutte dingen oid ?

Tsja, voor 300 euro heb je ook een nieuwe onomgebouwde met: GTA 4, Halo 3, 500 xbox punten en een maand gratis Xbox live.

Dan kan je hem voor een 10tje of 2 wel laten ombouwen ergens.

ik wou mn xbox eigenlijk ook laten ombouwen, maar sinds dat ik online speel wacht ik hier toch liever even mee.

maar ik raad het je iig af om zomaar meteen alle updates te downloaden.
bij sommige spellen moet je updaten zodat je ermee online kunt, maar misschien heb je een keer pech dat er iets bij zit en dan kun je ineens niet meer online
Maar in principe als je gewoon wacht tot dat je zeker weet dat de updates 'veilig' zijn kan er gewoon niks fout gaan.

Ach, ik ben niet van plan om online te gaan. Ja mischien van de zomer keer een maandje proberen..

Mocht ik dan toch verslaafd eraan raken dan haal ik er wel een orginele xbox bij

Status
Not open for further replies.