This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
ik heb nu een probleem met mijn 360 dat die me controllers niet meer herkent? Iemand die dit ook heeft gehad of iemand kent die dit heeft gehad en hoe is dit opgelost?

Volgens mij moetje eerst de controller aanzetten, dan op de connect knop op de xbox zelf drukken en dan op de connect knop van de controller.
Dan hoort ie 'm te herkennen.

ik heb nu een probleem met mijn 360 dat die me controllers niet meer herkent? Iemand die dit ook heeft gehad of iemand kent die dit heeft gehad en hoe is dit opgelost?

Ook gehad ja, heel raar :S

Zet je xbox aan met de aanknop.
Zet dan je controller aan met de guide op de controller.

En druk dan je xbox en je controller op connect (dat sync knoppie).

Dan hoort ie m weer te vinden (evt een paar keer proberen, of even je play&charge er aan hangen).

Dat zei ik ook net maar dat doet hij dus niet.
gewoon mee terug naar de winkel gaan iets anders kan ik ook niet bedenken.

In de winkel zullen ze het zelfde zeggen als hier met die sync knop.
Ik had het 1st ook, toen gewoon xbox half uurtje van de stroom.
Stroom er weer op en toen nog een keer en toen deed hij het wel gelukkig

Dan doe je alles met wat anders. :W Mja , wel verstandig. Vriendinnen kunnen boos worden als je achter je console zit , en je dinnetjes mist haar soap oid.

Dat is het niet, ik maak er gewoon geen tijd meer voor vrij. Dus dan is het zonde om dat ding te bewaren imo.

Mijn xbox vertoont sinds gta4 ook wat kuren, het begon met dat bepaalde savegames niet meer geopend konden worden. Daarna begon die steeds vaker vast te lopen (microsoft) , en nu komt die niet eens meer verder dan het xbox startschermpje :S

Console geeft zelf gewoon aan dat controller 1 is aangesloten

Kheb ondertussen de melding gehad dat ik de customer service moet bellen, rode lampje rechtsonderin brand nu ook ondertussen.

Voor de mensen die ook problemen met hun xbox hebben gehad, hoelang waren jullie hem toen kwijt?

Wel balen dat alle xboxen die je nu terugkrijgt van het servicecenter niet zijn om te bouwen, ivm nieuwe dvd drive

Status
Not open for further replies.