This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

XboX 360 #3

Status
Not open for further replies.
kk mijn xbox is overleden, 3 rode lampjes

Is zelf te maken hoor. Moet je even zoeken op YouTube naar xbox Lights of Death oid dacht ik. Leggen ze je stap voor stap uit hoe je m moet maken. Uiteraard moet je m wel uitelkaar halen. Zou t alleen niet doen als je nog fabrieks garantie he.

Dankje Remcock:love:

Wel vaag dat hij het wel deed nadat ik hem in handdoeken had gewikkeld, mischien maakte dan hij net wel even goed contact

Ik heb dat ook eens gehad, lag 1 kabel er voor de helft uit, heb ik eerst 45 min staan te ouwehoeren tegen dat ding, liep ik er langs, he die stekker ligt er half uit 8P

Ja, ik dacht rood licht.. RIP xbox

Zei ik tege Remco iets over 4 lichtjes, "Dat is dat je kabel er niet goed inzit 8P".

ik heb zojuist het pretpakket van bol.com gekocht

voel me helemaal lekker dinsdag is hij binnen vanaf dinsdag maar een paar vrije dagen opnemen denk

en over die hdmi kabels ik hoorde dat het niet uitmaakte of je er nou een kocht voor 10euro of 30euro verschil was niet te merken klopt en heeft iemand van jullie dit ook wel is gehoord of zelfs getest misschien wel?

Is zelf te maken hoor. Moet je even zoeken op YouTube naar xbox Lights of Death oid dacht ik. Leggen ze je stap voor stap uit hoe je m moet maken. Uiteraard moet je m wel uitelkaar halen. Zou t alleen niet doen als je nog fabrieks garantie he.

ring of death volgens mij

is ook makkelijk zelf te maken, gewoon de kast open, koeler eraf, schoonmaken en dan artic silver of andere goeie koelpasta ertussen en spelen maar

Zo simpel is t niet vriend. Ging t maar zo simpel. Je moest gekoof ik paarhandoeken eromheen doen eerst , kijken of t dan wel werk , zo niet , dan wat knopjes indrukken op volgorde , en dán nieuwe koelpasta. Correct me if I'm wrong.

ik zeg het natuurlijk ook op de eenvoudige manier
Maar een vriend van me had dit namelijk ook en als je een beetje handig met pc's bent is dit makkelijk zelf te doen.
Is hetzelfde als even een CPU koelertje verwisselen oid.

Je moest 'm volgens mij idd eerst in handdoeken wikkelen zodat ie 't weer 'even' deed en dan kon je die koeler gewoon goed vast gaan zetten.
Er zit volges mij ook nog zo'n zilver-achtige 'troep' op die je eerst moet weghalen voordat je de koelpasta erop smeert.

ik heb nu een probleem met mijn 360 dat die me controllers niet meer herkent? Iemand die dit ook heeft gehad of iemand kent die dit heeft gehad en hoe is dit opgelost?

heb je draadloze controllers ? heb je al op het connect knopje boven op je controller en op de xbox gedrukt? is een klein wit rond druk knopje geloof ik.

Status
Not open for further replies.