Pizzano van die growtn´ ? 22 April 2001 #61 shirley: daan heeft die url echt niet gestuurd! ik heb em van iemand anders, ik weet alleen niet meer van wie omdat ik die mail heb weggegooid. en nee ik heb geen msn en icq... gelukkig greetz
shirley: daan heeft die url echt niet gestuurd! ik heb em van iemand anders, ik weet alleen niet meer van wie omdat ik die mail heb weggegooid. en nee ik heb geen msn en icq... gelukkig greetz
S Shirley Guest 22 April 2001 #62 Originally posted by scooterracer: shirley: daan heeft die url echt niet gestuurd! ik heb em van iemand anders, ik weet alleen niet meer van wie omdat ik die mail heb weggegooid. en nee ik heb geen msn en icq... gelukkig greetz Click to expand... Ja ik geloof ook wel dat hij het niet heeft gedaan, ok? En wat maakt het eigenlijk uit WIE het was?
Originally posted by scooterracer: shirley: daan heeft die url echt niet gestuurd! ik heb em van iemand anders, ik weet alleen niet meer van wie omdat ik die mail heb weggegooid. en nee ik heb geen msn en icq... gelukkig greetz Click to expand... Ja ik geloof ook wel dat hij het niet heeft gedaan, ok? En wat maakt het eigenlijk uit WIE het was?
Pizzano van die growtn´ ? 22 April 2001 #63 mij nix, ik d8 alleen dat jij het niet echt op prijs zou stellen