Beste mensen,
Ik ben al geruime tijd bezig met een project zip.
Helaas duurt het allemaal weereens wat langer als verwacht door een aantal tegenslagen...
ik had 2 maanden geleden bij easyparts.nl voor 70 euro aan onderdelen gekocht en deze zouden ze onder rembours sturen.
Vervolgens kon ik na 3 weken het pakketje ophalen bij het postkantoor. Ik kwam binnen bij de PTT en ze zeiden dat mijn pakketje kapot was. De mevrouw liet mij het pakketje zien en het was inderdaad half opengescheurd. Ze zei dat het misschien wel door de postbode was opengemaakt, omdat er losse schroeven inzaten die klonken als geld:? ... Ze raadde mij aan om het pakketje niet aan te nemen. Dus ik zeg: kost dat extra?
Nee de kosten waren voor easyparts... En toen ik keek naar het half kapotte pakketje zag ik ook een paarse kickstarter ipv. een blauwe. Ik ga daar uiteindelijk weg zonder pakketje en ik stuur easyparts dezelfde dag nog een mailtje met de rede van mijn retournering en dat ik een paarse kickstarter zag ipv. een blauwe.
Easyparts heeft nooit meer gereageerd op mij email en stuurde mij 2 weken gelede opeens weer het pakketje. Ik haal wederom weer het pakketje af bij de PTT en betaal 70 euro. NU zit er dus weer een paarse kickstarter in en 1 ventieldopje terwijl ik een verntieldop set had besteld.
Er staan ook nog een hebo stickervel en hebo handvaten in de backorder van easyparts.. deze zou ik dus nog later ontvangen
Nu krijg ik vandaag een email van easyparts met de eis dat ik 25 euro extra moet overmake op hun rekening vanwege de extra kosten die easyparts heeft gemaakt.
Ze sturen me dus verkeerde spullen.. niet compleet en vrage ook nog een 25 euro extra!!!! Ik ben echt super boos.
Ik heb echt het gevoel dat easyparts mij probeert te flashen.. ze reageren dus niet op mailtjes en hebben geen telefoon nummer..
ALs ik niet binnen het termijn betaal, komt er een deurwachter schrijven ze...
Wat moet ik doen om toch mijn spulle binne te krijgen en niet die 25 euro extra te hoeven betalen?????
MVG
Bob
Ik ben al geruime tijd bezig met een project zip.
Helaas duurt het allemaal weereens wat langer als verwacht door een aantal tegenslagen...
ik had 2 maanden geleden bij easyparts.nl voor 70 euro aan onderdelen gekocht en deze zouden ze onder rembours sturen.
Vervolgens kon ik na 3 weken het pakketje ophalen bij het postkantoor. Ik kwam binnen bij de PTT en ze zeiden dat mijn pakketje kapot was. De mevrouw liet mij het pakketje zien en het was inderdaad half opengescheurd. Ze zei dat het misschien wel door de postbode was opengemaakt, omdat er losse schroeven inzaten die klonken als geld:? ... Ze raadde mij aan om het pakketje niet aan te nemen. Dus ik zeg: kost dat extra?
Nee de kosten waren voor easyparts... En toen ik keek naar het half kapotte pakketje zag ik ook een paarse kickstarter ipv. een blauwe. Ik ga daar uiteindelijk weg zonder pakketje en ik stuur easyparts dezelfde dag nog een mailtje met de rede van mijn retournering en dat ik een paarse kickstarter zag ipv. een blauwe.
Easyparts heeft nooit meer gereageerd op mij email en stuurde mij 2 weken gelede opeens weer het pakketje. Ik haal wederom weer het pakketje af bij de PTT en betaal 70 euro. NU zit er dus weer een paarse kickstarter in en 1 ventieldopje terwijl ik een verntieldop set had besteld.
Er staan ook nog een hebo stickervel en hebo handvaten in de backorder van easyparts.. deze zou ik dus nog later ontvangen
Nu krijg ik vandaag een email van easyparts met de eis dat ik 25 euro extra moet overmake op hun rekening vanwege de extra kosten die easyparts heeft gemaakt.
Ze sturen me dus verkeerde spullen.. niet compleet en vrage ook nog een 25 euro extra!!!! Ik ben echt super boos.
Ik heb echt het gevoel dat easyparts mij probeert te flashen.. ze reageren dus niet op mailtjes en hebben geen telefoon nummer..
ALs ik niet binnen het termijn betaal, komt er een deurwachter schrijven ze...
Wat moet ik doen om toch mijn spulle binne te krijgen en niet die 25 euro extra te hoeven betalen?????
MVG
Bob