WTF is er met M.Schumacher?

Originally posted by Casper
hij is gewoon niet zo goed als dat veel mensen denken en zn mazzel is een beetje op...
Hij is wel een goede coureur, en zeker eentje die heel erg goed feedback over een auto kan geven.

Het probleem is dat hij niet tegen z'n verlies kan. Als Schumi wint lacht ie o zo vriendelijk naar de camera, maar als ie een slechte race rijdt kijkt hij altijd boos en is hij opeens niet meer zo vriendelijk. En daarbij zijn de bridgestonerijders gewoon zwaar in het nadeel
 
Jongens...z'n moeder is ook vorige maand overleden...zou ook een factor kunnen zijn....maar valt wel op dat ie echt slecht presteerd.

8ste gestart , 8ste gefinisched...en hoe die ingehaald werd door ze broertje...nou nou nou..volgens mij sliep Michael een beetje.
 
Hij werd gewoon keihard gelapt en met beide benen weer eens op de grond gezet :p (zoals al wat meerdere keren dit seizoen)

Niet meer niet minder

Schumi sux, Alonso :W
 
Misschien verwerkt Ralf het beter dan Michael...omdat ze dezelfde achternaam hebben betekent niet dat ze het zelfde dingen verwerken...
 
schumacher draait al een lange tijd mee in de F1. misschien kan hij mentaal :S niet meer opbrengen om elke race toch weer super scherp zich zelf op te stellen.
hij was er volgens mij toen senna er nog was. toch al wel een tijdje geleden voor mijn gevoel.....
en toch elke keer aan de top gereden.
dan zou ik het niet een giga nederlaag vinden als hij een keer niet wint of niet het kampioenschap wint. hij stopt er ook een keer mee. mika hakkinen een voorbeeld?? mika was ook nog steeds goed en hij stopt er ook mee. misschien is dit wel een teken voor herr schumacher om er toch een keer ermee te stoppen en een jong talent naar voren te laten schuiven in een ferrari F1 karretje.

voorspellingen voorspellingen en niemand anders kan het vertellen dan schumi.....
het boeit me eigenlijk niet. nou is de race nog een open kans voor iedereen die start en niet 1 persoon die de best of the rest is..
 
Originally posted by RunnerSp16
Jongens...z'n moeder is ook vorige maand overleden...zou ook een factor kunnen zijn....maar valt wel op dat ie echt slecht presteerd.

8ste gestart , 8ste gefinisched...en hoe die ingehaald werd door ze broertje...nou nou nou..volgens mij sliep Michael een beetje.
Vorige maand?
wat dacht je van 20 April

En daarna heeft hij nog 4 GP's gewonnen, heeft er niks mee te maken
 
-----> MICHELIN <------ HEERSCHT !!!!
dat is dus al één van de oorzaken..... hehe ;)

De suc6 formule in het Ferarri team hapert.
------------
oa: Renault heeft in een korte tijd een super team gevormt, dat eerder dan verwacht in de top is beland.

vb:Het oude Renault F1 team (Williams)(Benneton-Renault) was begin jaren 90 ook het beste team met oa: Damon Hill, Ferarri was toen erg onbetrouwbaar (motoren plofte enzo), had iets van 20 jaar niet meer het kampioenschap gewonnen. Maar ze zijn een aantal jaren geleden aan een opmars begonnen met als hoogte punt een paar keer wereld kampioen.

"What goes up, must come down"
 
Last edited:
tsja, ik werd toch ook een beetje verdrietig toen schumi gelapt werd :'( maar er zijn nog 3 races te gaan, dertig punten te verdelen en houd er wel rekening mee dat schumacher de enige van de titelkandidaten is die weet hoe die met de spanning van het kunnen winnen van een wk moet omgaan. dat heeft ie de afgelopen 9 jaar wel geleerd, tegen geen van de anderen ook maar enige ervaring in dit soort situates.

de slechte prestaties van schumi kunnen natuurlijk ook aan meerdere dingen liggen:
1. bridgestone sjokt het hele jaar al achter de feiten aan in droog weer
2. de f2003-ga is niet zo'n grote sprong voorwaarts als sommige andere teams hem gemaakt hebben
3. schumi's moeder is dit jaar overleden
4. er is een compleet nieuw kwalificatie-systeem gekomen, wat schumacher zeker geen voordeel heeft gedaan
5. zoals olav mol zei: bij ferrari is men gewend om te winnen, als dit niet gebeurt kan dit ten kostte gaan van de motivatie
6. de tegenstand komt ineens niet uit één hoek, maar uit 3 of zelfs 4
7. schumi zelf wordt er natuurlijk ook niet jonger op, misschien is de wil om te winnen wat minder aanwezig (wat ik me overigens niet echt kan voorstellen)
 
Originally posted by JC~F15
tsja, ik werd toch ook een beetje verdrietig toen schumi gelapt werd :'( maar er zijn nog 3 races te gaan, dertig punten te verdelen en houd er wel rekening mee dat schumacher de enige van de titelkandidaten is die weet hoe die met de spanning van het kunnen winnen van een wk moet omgaan. dat heeft ie de afgelopen 9 jaar wel geleerd, tegen geen van de anderen ook maar enige ervaring in dit soort situates.

de slechte prestaties van schumi kunnen natuurlijk ook aan meerdere dingen liggen:
1. bridgestone sjokt het hele jaar al achter de feiten aan in droog weer
2. de f2003-ga is niet zo'n grote sprong voorwaarts als sommige andere teams hem gemaakt hebben
3. schumi's moeder is dit jaar overleden
4. er is een compleet nieuw kwalificatie-systeem gekomen, wat schumacher zeker geen voordeel heeft gedaan
5. zoals olav mol zei: bij ferrari is men gewend om te winnen, als dit niet gebeurt kan dit ten kostte gaan van de motivatie
6. de tegenstand komt ineens niet uit één hoek, maar uit 3 of zelfs 4
7. schumi zelf wordt er natuurlijk ook niet jonger op, misschien is de wil om te winnen wat minder aanwezig (wat ik me overigens niet echt kan voorstellen)
Punt 3 is bullshit. Punt 4 ook, als je een goede rijder bent, moet je een goede ronde neer kunnen zetten. Punt 5, als dat waar is, vind ik erg onprofessioneel. Wat heeft punt 6 met het presteren van Schumi te maken?
 
20030824lost.jpg
 
Back
Top