dieselmaniac Zupermen 29 May 2004 #3 menn ik zie heel veel avatars niet meer! fix dat ff snel plzzzzzzz
ICE =) 29 May 2004 #6 ik kan dit forum echt niet mooi / handig vinden beetje trieste kopie van invision door vbulletin als je t mij vraagt
ik kan dit forum echt niet mooi / handig vinden beetje trieste kopie van invision door vbulletin als je t mij vraagt
dieselmaniac Zupermen 29 May 2004 #8 laat ze eens hiero reageren plz de mods en makers hiervan, dit hebben ze toch helmaal nie tmet ons besproken?
laat ze eens hiero reageren plz de mods en makers hiervan, dit hebben ze toch helmaal nie tmet ons besproken?
CiRox Premium 0wnatsj 29 May 2004 #9 tjah k vind et niet errug handig, maarja mss wen je daar nog wel aan.. en de smilleys vind k nix..
Funk_dm ::SA MEMBER:: 29 May 2004 #10 ligt het aan mij of is het forum ook nog es pokke langzaam :s ik kan ook niet echt bepaald lang naar het scherm kijken :X
ligt het aan mij of is het forum ook nog es pokke langzaam :s ik kan ook niet echt bepaald lang naar het scherm kijken :X
Doofus www.sprintscooter.nl 29 May 2004 #14 zo dan klik je een andere skin aan. en doen je ogen nog meer pijn. die scooterforum skin is helemala een immitatie van invision man :|
zo dan klik je een andere skin aan. en doen je ogen nog meer pijn. die scooterforum skin is helemala een immitatie van invision man :|
Cipher Well-Known Member 29 May 2004 #16 dieselmaniac said: laat ze eens hiero reageren plz de mods en makers hiervan, dit hebben ze toch helmaal nie tmet ons besproken? Click to expand... Omdat hier n topic in U&A over is.
dieselmaniac said: laat ze eens hiero reageren plz de mods en makers hiervan, dit hebben ze toch helmaal nie tmet ons besproken? Click to expand... Omdat hier n topic in U&A over is.
QuickSilveR85 Well-Known Member 29 May 2004 #17 Ik vond het super relax dat ik vroeger de 10 upgedate topics kon volgen en nu met je net als @ scooter-freaks gaan zoeken. Dit vind ik dus niets. Zit er op zich wel strak uit maar echt functioneel niet.
Ik vond het super relax dat ik vroeger de 10 upgedate topics kon volgen en nu met je net als @ scooter-freaks gaan zoeken. Dit vind ik dus niets. Zit er op zich wel strak uit maar echt functioneel niet.
D Deleted28042018 Buiten gebruik 29 May 2004 #18 Wel ff wennen dit, t forum is ook ontzettend langzaam...
D Dirty_Dunk Banned 29 May 2004 #20 Dit is bagger. Ik kan niks meer vinden. Waarom niet oude dingen behouden :S