WTF is er met M.Schumacher?

Originally posted by JC~F15
punt 3: als jouw moeder dood gaat doet het ook iets met je, positief of negatief. bij ralf heeft het er misschien voor gezorgd dat ie beter gaat presteren, bij michael kan dat wel andersom werken.
punt 4: je moet je aanpassen aan zo'n systeem. als je je hele carriere gewend bent om het in meerdere rondes te doen krijg je het er moeilijk uit, terwijl als je korter bezig bent misschien makkelijker kan omschakelen. een montoya bijvoorbeeld, die heeft eerst in amerika gezeten, toen paar seizoenen kwalificeren volgens meerdere pogingen. nu omschakelen naar één ronde gaat makkelijker, simpelweg omdat het er nog minder ingebakken zit.
punt 5: alles en iedereen krijgt hiermee te maken, onprofessioneel of niet. dat heet menselijk gedrag, kun je weinig aan veranderen.
punt 6: het scheelt nog wel ff of je nou met één coureur rekening moet houden en over na moet denken hoe je die ene zeker voor wilt blijven, of dat je dit bij 4 coureurs moet doen. want als je zoals schumacher ontzettend berekenend rijdt, krijg je nu dat ie in de race voor de ene blijft, maar de volgende titelkandidaat eindigt weer voor hem. ik heb het nu over races die hij op dat moment niet volledig naar zn hand kan zetten, als ie ze wint gaat het niet op.

slotwoord: schumi wint gewoon op ervaring die de rest niet heeft, plus het feit dat ie nog steeds gewoon de beste coureur is en het niet altijd van zn materiaal moet hebben:W

Zo, een prachtig staaltje krom redeneren door de meneer die alles ziet door de Ferrari-rode bril!
 
Originally posted by Wout
Zo, een prachtig staaltje krom redeneren door de meneer die alles ziet door de Ferrari-rode bril!

dan had ik wel gezegd dat de auto geweldig was en alles aan de banden lag :+

maar geef jouw mening over mijn punten dan is wat uitgebreider, want alleen bullshit zeggen op punt 3 en 4 is natuurlijk helemaal níet redeneren.
 
Originally posted by JC~F15
dan had ik wel gezegd dat de auto geweldig was en alles aan de banden lag :+

maar geef jouw mening over mijn punten dan is wat uitgebreider, want alleen bullshit zeggen op punt 3 en 4 is natuurlijk helemaal níet redeneren.
Na de dood van z'n moeder heeft hij nog 4 races!!! gewonnen, daarom vind ik je argument bullshit. En komop, geloof je dat geblaat over jonkies kunnen zich beter aanpassen nou echt?
 
Originally posted by Wout
Na de dood van z'n moeder heeft hij nog 4 races!!! gewonnen, daarom vind ik je argument bullshit. En komop, geloof je dat geblaat over jonkies kunnen zich beter aanpassen nou echt?

jij niet dan? oei, dan hebben we een meningsverschil.

over de dood van zn moeder: kijk, als je een race rijdt waarin je in de basis gewoon sneller bent en hem helemaal naar je hand kunt zetten, dan is het een kwestie van uitrijden. maar als je je het licht uit de ogen moet rijden om een beetje mee te doen in de kwalificatie, moet vechten om daarna in de race een beetje mee te doen vooraan, dan KAN het wel eens gaan meespelen. om te zeggen: "heeft er nix mee te maken" en dan denken dat als je een race wint dat je daarna de dood van je moeder vergeten bent, vind ik een beetje krom. stel hij wordt op de een of andere manier sterk aan zn moeder herinnerd, kan dat zomaar zorgen dat je afgeleid wordt van het racen. en gaan nadenken in zo'n auto over zaken waar je niet over na zou moeten denken op dat moment, lijkt me niet bevorderlijk voor je concentratie en dus je prestaties.

plus dat ik niet zeg dat het per se aan ál deze punten moet liggen, het zouden mogelijke verklaringen kunnen zijn voor schumachers presteren op het moment.
 
Ehm, schumi rijd al het hele seizoen met deze kwalifiactieregeling.. Dus dat hij opeens de laatste 3 races daardoor niet presteerd is klinkklare onzin. Schumi op spa paar jaar terug. Gewonnen vanaf de 17e startplek....
DUS LUL GEEN BULLSHIT allemaal :)
 
alweer anderhalve week trug...maar kwam dit bericht tegen...ik heb zelf een compleet verhaal over schumacher...niet nagatief of zo blabla..net als met verstappen (tantes en zo zeggen:p ja hij kan niet rijden:|..nou hij is de beste starter van de wereld en zo) dat soort verhalen...

maar voor een antwoord op de titel van dit topic vind ik dit bericht mooi geplaatst...laat maar horen wat jullie vinden :) :

Lauda: ramp Ferrari compleet

Net als veel fans kan oud-coureur en adviseur Niki Lauda nog maar nauwelijks geloven wat hij zondag heeft gezien. "Dit was een ramp voor Ferrari", verklaarde hij. "Het is indrukwekkend om te zien hoe ver ze achterop zijn geraakt. Ze zijn nu zo slecht, onvoorstelbaar!"

"In de afgelopen drie jaar kon niemand in hun buurt komen", aldus Oostenrijker. "Nu worden ze op een ronde gezet." Zaterdag was Lauda ervan uitgegaan dat de achtste gridpositie voor Schumacher te wijten was aan een andere strategie. Lauda "Het was zijn slechtste kwalificatiepositie in vijf jaar! Velen dachten dat dit te maken had met de nieuwe regels, dat hij een tweestop-strategie zou rijden en zijn opponenten kozen voor drie. Dat bleek een foute inschatting. De enige die twee stops maakte was Coulthard. Die kwalificeerde zich precies achter Schumacher, maar finishte wel als vierde."

"Ik maak me zorgen over de prestaties van Schumacher", aldus Lauda. "Ik begrijp niet waarom Barrichello in de laatste races ineens sneller is. Er was altijd een verschil van drie tot vijf tienden tussen Michael en Rubens, maar nu staat Schumacher ineens elke keer achter hem."

"Het is opvallend dat hij fouten maakt in de kwalificatie. Ik weet zeker dat Ferrari niet meer presteert zoals zij gewend zijn omdat ze te veel races hebben gewonnen. Als je veel races wint, ga je het rustiger aan doen. En Michael levert geen perfect werk onder druk. Hij doet teveel zijn best. Hij is de afgelopen vier, vijf races achteruit gegaan omdat hij te veel probeerde."

Lauda vindt het te makkelijk om de beschuldigende vinger naar bandenleverancier Bridgestone te wijzen. "Ik denk dat dit het probleem voor Ferrari is. Dat er consistent iets misgaat",aldus de Oostenrijker. "Inderdaad, de banden helpen niet. Maar er zijn meer dingen, kleine details die je in het verleden om de een of andere reden niet zag aankomen."


MvG Pasqual
 
Mjah wat zal de FIA eraan gaan doen? Ik denk dat het moeilijk wordt om bij de michellin rijders wk punten eraf te halen.

Ook zullen ze niemand diskwalificeren, omdat 1 Aan michellin ligt en niet aan de teams en 2 er gaan dan maar een paar auto's aan de start.
 
Het lukt gewoon niet altijd om aan de top te blijven..
Dat zag je aan tiger woods met golf 2 jaar geleden, hij won alle toernooien die er maar waren met een grote voorsprong.. nu is hij ook een beetje weggezakt en speelt zo rond de 7e,8e plek de laatste tijd.. zo is het denk ik met schumacher ook een beetje :)
 
Back
Top