WTF is er met M.Schumacher?

Echt tof dat 90% van de replys in dit topic nergens overgaat.
Schumi stuurt echt wel hard, hij is op dit moment gewoonweg 1 van de beste coureurs van het veld.
Persoonlijk heb ik een hekel aan hem sinds hij in australie damon hill van de baan afreed toen hij zelf de muur had geraakt, maarja hard sturen kan hij nou eenmaal wel.
Waarom hij 1 race niet zo goed presteerd kan met 10000en dingen te maken hebben. De bridgestones spelen een belangrijke rol. Maar michelin heeft ten opzichte van de vorige race niet opeens ff 1 seconde per rondje gewonnen, dat kan je mij niet wijsmaken iig.
Schumi had gewoon een kutrace, niet alles valt direct op zijn plaats en dat is maybe wat hij net ff tekort komt. Barichello was dit weekend in de kwalifiactie ook sneller en dat is dit jaar misschien 1x eerder gebeurt ofzo.
Volgende race maareens kijken wat schumi doet. Knallen zal hij iig nog wel kunnen.
 
:W ik vind dat schumacher gewoon te vaak won :) Hopelijk bakt ie er nooit meer wat van, ik heb al zowiezo een hekel aan duitsers ;)

verder geef ik B-M-F gelijk.

en ik vind dat het tijd wordt dat er een zeer sterk alfa romeo team komt, die iedereen gaat ownen :D
 
Originally posted by SRurbanKID
en ik vind dat het tijd wordt dat er een zeer sterk alfa romeo team komt, die iedereen gaat ownen :D

Alfa Romeo = Fiat groep.
Ferrari = Fiat groep
Fiat groep = half failliet.

Wat denk je zelf........

Beter een GM team :D
 
Je moet je niet zozeer afvragen wat er met hem is maar kijken naar de rest van het veld. Veel teams zijn veel competatiever geworden, zoals Renault en Jaguar. Die gozer kan echt nog wel een potje sturen hoor. Nu ben ik zelf niet zo'n Schumi-fan (eigenlijk een bloedhekel aan die eikel), maar het is toch een van de beste coureurs alle tijden (statistisch). Ook moet je niet vergeten dat de nieuwe jongens ook niet misselijk rijden. Ze moeten nog genoeg leren maar die gasten (Alonso, Webber) zijn gewoon de coureurs waar ik op zat te wachten:).

Renault rules:W
 
Originally posted by Wout
(4. er is een compleet nieuw kwalificatie-systeem gekomen, wat schumacher zeker geen voordeel heeft gedaan.)

Punt 4 ook, als je een goede rijder bent, moet je een goede ronde neer kunnen zetten.
Tja, schumacher zal heus wel hebben moeten wennen. Als je voorheen met superbruutte software aanboord rijdt.

Schumacher is een top coureur, maar dat zijn er wel meer.... en als je dan in de top sport er niet helemaal bij zit (als rijder of mechanisch) zit je er goed naast.
 
Ferrari is dit jaar kwa auto weinig vooruitgang geboekt.. Als je dan kijkt naar teams zoals williams/renault/mclaren die hebben in verhouding met vorig seizoen echt een GROTE stap voorwaarts gedaan.. Schumacher zelf is naar mijn mening veruit de beste van het hele veld..

Wie gaat er volgens jullie kampioen worden? Mijn top 3 ziet er zo uit;

1. Juan Pablo Montoya
2. Schumi
3. Kimmi Raikonnen
 
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand fan is van Schumacher... Wat een misselijke kwal is die kerel...

Ik heb zondagmiddag genoten samen met schoonpappie :D
 
Tja ik bewonder hem gewoon om zijn rijeigeschappen en gewoon de manier waarop hij kan rijden en domineren.

Zie montoya, irritante gast, en toch weer een keer spinnen. Die heeft het niet in zich.

Raikkonene totaal geen uitstraling zelfde soort als mika.
 
Originally posted by Wout
Punt 3 is bullshit. Punt 4 ook, als je een goede rijder bent, moet je een goede ronde neer kunnen zetten. Punt 5, als dat waar is, vind ik erg onprofessioneel. Wat heeft punt 6 met het presteren van Schumi te maken?

punt 3: als jouw moeder dood gaat doet het ook iets met je, positief of negatief. bij ralf heeft het er misschien voor gezorgd dat ie beter gaat presteren, bij michael kan dat wel andersom werken.
punt 4: je moet je aanpassen aan zo'n systeem. als je je hele carriere gewend bent om het in meerdere rondes te doen krijg je het er moeilijk uit, terwijl als je korter bezig bent misschien makkelijker kan omschakelen. een montoya bijvoorbeeld, die heeft eerst in amerika gezeten, toen paar seizoenen kwalificeren volgens meerdere pogingen. nu omschakelen naar één ronde gaat makkelijker, simpelweg omdat het er nog minder ingebakken zit.
punt 5: alles en iedereen krijgt hiermee te maken, onprofessioneel of niet. dat heet menselijk gedrag, kun je weinig aan veranderen.
punt 6: het scheelt nog wel ff of je nou met één coureur rekening moet houden en over na moet denken hoe je die ene zeker voor wilt blijven, of dat je dit bij 4 coureurs moet doen. want als je zoals schumacher ontzettend berekenend rijdt, krijg je nu dat ie in de race voor de ene blijft, maar de volgende titelkandidaat eindigt weer voor hem. ik heb het nu over races die hij op dat moment niet volledig naar zn hand kan zetten, als ie ze wint gaat het niet op.

slotwoord: schumi wint gewoon op ervaring die de rest niet heeft, plus het feit dat ie nog steeds gewoon de beste coureur is en het niet altijd van zn materiaal moet hebben:W
 
Montoya is een parchtig figuur man. Ik hoop dat hij de "nieuwe" Irvine word.
Dat hij spint betekent alleen maar dat hij er vol voor gaat en zijn grenzen verlegd toch?
Raikonen is idd een stil type, maar stuurt ook erg hard, dus als je Schumi bewonderd om zijn rijstijl, dan moet je dat bij Kimi ook doen.
Schumacher vind ik sinds het geintje met Hill in Australië gewoon een klootzak.
 
Back
Top