This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

worden jullie scooters nooit beu


Ik heb er af en toe echt spijt van hoor dat ik alles heb verkocht , na SMP wou ik gelijk weer beginnen :X

Mja met dat geld wat je in je scooter pompt kan je zoveel andere toffe dingen doen 8)
 
Enrico@Sprinter said:
Dat is dus iets dat ik niet kan he.. Ding moet gewoon in elkaar zijn en rijdend.. Ook al rij ik maar 10 km op een jaar, het ding is wel 90% van het jaar rij klaar en de andere 10% ligt het blok of de cilinder bij de tuner of zo

bij mij is het precies omgekeerd
Afgelopen weekend deed hij het na tijden weer, heb ik hem maar weer uit elkaar gehaald uit ongeloof dat het heel bleef
 

wrom zo moeilijk, vijl gewoon aan de zijkanten van de bout een stuk weg zodat het plat is aan allebeide kanten en pak een tang of baco, klaar is kees
 
Ik heb het ook een keer gehad dat mijn cilinderpen was doorgedraaid in me blok ik heb ook kneedbaar metaal gebruikt en dat werkte niet dus je kan beter doen zoals ik heb gedaan ik heb het uitgeboord en M10 getapt en een M 10 pen erin gedraaid en wat er van die pen uitstak heb ik afgedraaid naar M7.5 wat precies de maat is van een cilinderpen en het rijd nog steeds perfect
 
ben allang bezig met een project op te bouwen ben al eerlijk gezegt een half jaar bezig inverband met geld zaken en nu met dat men cilinder bij de tuner ligt maar steeds als ik naar een meeting ga krijg ik weer inspriati over 3maand autotje + scoot is klaar dan lkr warm in autotje en als ik me verveel met scooterje gewoon lkr door de wijk met een mhr speed xsh stage 5 tuned Blazen
 
Mjah, vond het altijd wel aardig om te sleutelen, en meestal bleef het ook behoorlijk heel... Het laatste jaar had echter een te hoog "been there, done that" gehalte, waardoor ik nu definitief ben gestopt...

Op zich blijft het leuk om te sleutelen, alleen jammer dat zoveel constructies in een scooterontwerp zo gammel zijn uitgevoerd...

Nu ben ik meer into auto's enzo, geen tweewielers meer voor mij
 

haha, zal't voortaan doen, maar ik da8 dat rustig tikken en een halve bus kruipolie wel voldoende was,.. niet dus

maarja, heb al een draadeind gehaald, en kneedbaar staal
 
[btt]-j.m said:
Ik heb het ook een keer gehad dat mijn cilinderpen was doorgedraaid in me blok ik heb ook kneedbaar metaal gebruikt en dat werkte niet

wrom werkte dat niet dan, volgens mij moet dat gewoon gaan hoor
 
ja mijne deed ook weer 's vaag. Compleet hele tijd stotteren, en niks hielp . Ding 3 weken laten staan, vandaag weer 's proberen en jahoor, hij vlamt weer . Mja de boel gaat toch lekker de deur uit, nu ik aan de auto 'geproeft' heb
 
Dit soort momenten heb ik ook wellis, vooral me ouders die lopen te zeiken dat ie weeres niet rijd. Maja je leeft maar 1x dus je moet er van genieten ook, voor die auto hek nog genoeg jaren over.