This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WNH rox

JasperdB said:
jur zit nu naast me... hij was er ook bij die dag, hij zegt net nog dat ie een hele discussie met jullie heeft gehad omdat jullie niet wilden geloven dat je niet 140 kan met std vertanding :X

mwah was er niet bij die meeting, maar beter pm je nou ff anders is dit ook verneukt

jah ik wil hier nu niks meer over 140 km rijden enzo dit heb ik nooit gezecht maar wel een beetje opgeschept jah maar op mijn teller reed het ook gewoon 120 maar 140 heb ik nog nooit tegen iemand gezecht, jah tegen mannetjes van groep 8 ofzo.

cillinder ligt bij xsh net als de rest van de ontbrekende onderdelen die ik aanstaande week ergens op ga halen

UPDATE 2!!! in eerste post.

kunnen jullie misschien vertellen wat ik moet vrezen in deze kap?
de bovenkant richting de buis of vanaf de onderkant?
ik denk zelf eigenlijk wel dat via onder mooier zal zijn.
de bedoeling is dus dat ik de kap erop moet kunnen zetten en dat werkt zo dus niet.

Last edited:
kom op mensen help me hier even bij morgen gaan mijn kappen weg het moet wel klaar zijn het frees werk, aan welke kant moet ik vrezen bij die binnenkap de boven kant of vanaf de onderkant?

jah de buizen zitten al vast maar is geen probleem om de kappen erop te zetten maar alleen weet niet wat ik met die binnenkap ga doen, moet in worden gevreest vanaf onder naar het midden of vanaf de bovenkant naar het midden, ik weet niet wat mooier is mijn kappen gaan zometeen weg dus zeggen jullie het maar, vanaf boven of beneden?

trouwens, woensdag ga ik naar xsh-tuning en haal ik mijn blok en andere onderdelen op.

wrom las je die buizen ook vast :X (als ik begrijp wat er staat) beter slijp je ze er weer af en maak je ze met schroeven. moet je nie zo'n lange lelijke streep/sleuf in je kappen freezen.

UPDATE 3 in eerste post.

nou ik heb mijn binnenkap gewoon gefreest en dit is het resultaat.
die jongen op die foto ben ik niet!

Last edited:
mjahh ik vind het maar dom staan zo'n lange sleuf erin maargoed. je kan er mss wat van maken.
Suc6 ermee.

waarom die frame versteviging vast lassen op je frame man ?
ik heb et gewoon gefixxed met boutje moertje, en je kan me zip er aan op tillen... zo stevig als het maar kan.... het kan alleen maar nadelig zijn dat het erop zit vast gelast

maarja succes ermee

et is versteviging van et frame ik vind het nep dat iedereen dit met boutje moertje doet dit kan nooit echt stevig zijn, zoals ik het nu heb hoort het gewoon boutje moertje is meer versiering naar mijn idee.
en de zelfde kleuren komen weer terug alleen in andere combinatie en binnenkappen worden ook gedaan.

boutje M8+moertje is genoeg en stevig dit ziet er iig niet uit vindt ik