WNH rox

..

zeg dan gewoon helemaal niks ;)
ik vind die kappen om te smullen, en je zal erg gelukkig geen 2de van zien :)
Mag ik niet zegge dat de scooter vet is dan ?
Sjaak zal wel weten waarom ik dat zeg over zn kappen ,maar daar ga ik me niet over in laten op het forum om hele discussies te voorkomen.

ik ben niet weggegaan bij rsb vanwege een slechte ervaring ofzo hoor maar omdat ik marly van mc tuning gewoon goed ken, alleen hij stopt er nu mee en aangezien de negert met elk blok over de 22,5 gaat geloof ik en mij 22,5 geblokeerd belooft vind ik het wel waard om het nogmaals naar hem te sturen.
bedankt voor alle positieve reacties en uhm speed-michiel ken ik jouw ofzo want weet echt niet waar je het over hebt, stuur anders ff pm.

hey

ik ben niet weggegaan bij rsb vanwege een slechte ervaring ofzo hoor maar omdat ik marly van mc tuning gewoon goed ken, alleen hij stopt er nu mee en aangezien de negert met elk blok over de 22,5 gaat geloof ik en mij 22,5 geblokeerd belooft vind ik het wel waard om het nogmaals naar hem te sturen.
bedankt voor alle positieve reacties en uhm speed-michiel ken ik jouw ofzo want weet echt niet waar je het over hebt, stuur anders ff pm.

je hebt een pm

sander stuurde me net nog een leuke foto die hij graag hier terug zou willen zien:P
[ir]http://i11.tinypic.com/43m6fxe.jpg[/ir]

Wat Sgattig Sander een bloemetje in je haren:*

Je ogen kleuren mij bij het rood van de bloem haha:P

Vette rox dit beloofd veel goeds met een RSB 7t

Mvg Joost

3z7fjlu.jpg

48f37g7.jpg

Back