WNH rox

Die bank is vergelijkbaar met een tovami GECORR!
tenminste als mario gecorr heeft gemeten :)

Cra-c-c said:
Was zeer zeker een geslaagde dag.
De Koopmans Dpr mistte pak em beet 1000 rpm om goed te scoren en gaf zijn topvermogen af bij 13,5k.
Ik weet zeker dat als we nog iets waren gaan spelen met rollen en carburatie dat we hier nog wel wat meer uit konden halen.
De scooter stond gewoon op safe en we hebben geen risico's genomen met een gloednieuwe zuiger de eerste keer banken.
En dat Mario vertelde dat veel scooters, die flink scoren elders, op zijn bank moeilijk over de 20 komen beloofd ook nog wel wat ;)

Ciao ....

BurN said:
Die bank is vergelijkbaar met een tovami GECORR!
tenminste als mario gecorr heeft gemeten :)

jupz ..

Leuk detail ..... de C20 bleek het geblokkeerd het best te presteren van alle uitlaten die we hebben getest. Hoogste topvermogen, breedste powerband en iets hoogtoeriger ...

Last edited:
uhm....... ik ben op me plaat gegaan met de rox

ik zat in een bocht lekker diep en ik gaf iets te veel gas waardoor me achterwiel spinde en me rox onder me vandaan gleed.

heb heel veel kapschade zal binnenkort fototjes ervan maken maar volgens mij is het carter en de rest gewoon nog netjes intakt gebleven

dit wou ik ff melden:X

Zelf nog in orde?

Ook voor de scooter is het goed kut!

Ding was zo moooooooooooooi............

MAarja het komt vast goed;)

LTrz

Zonde man, hopen dat je zelf niks hebt.. Ben ook al vaak genoeg gekletterd met een aantal brommers maar gelukkig nog niet met mn project en was t ook niet van plan..

Beterschap en suc6:henko:

ha ik heb niks hoor jongens ik ging wel hard op me plaat zonder helm enzo ook maar heb alleen een paar schaafwonden en andere kleine dingetjes maar verder niets hoor.
ik ga weer beginnen met schuren plamuren enzo en dan moet het maar weer snel gespoten worden want dit is geen porum maar foto's volgen en zullen wel meer duidelijk maken.

:(:( godver.. staat je netjes dan...

benieuwd naar de pics kijken hoe die er nu uitzien:(

word die weer dezelfde kleur, of ga je voor een ander kleurtjes,, als je daar nog aan begint tenmisnte...

succes dan maar.. hoop voor je dat je blok enzo nog intact is:)

greetz Tommy

Ook al geen helm op :X
Tja goed kloten is het wel in mijn ogen :)
Verder wens ik je sterkte met alles :) :henko:

Btw gebruik wat meer interpunctie / hoofdletters, leest wat makkelijker :D

Dat dan weer wel:W maarja wel jammer van de schade idd. Als mij zoiets zou gebeuren en ik ging hem weer opbouwen, zou ik een heel ander ontwerp maken ofzo:)

ah ik vind het egt zo kut voor je he...

maar goed, geluk bij een ongeluk... je hebt zelf niks ergs !

btw, wat Mark.s al zegt, als je hem nu tog opnieuw laat spuiten, dan zou ik ook voor een totaal ander kleurtje gaan :) gewoon weer es wat anders :P vet tog.

ja uuu kom met ideeen zou ik zeggen.
hou er dan wel rekening mee dat veel details ook indezelfde kleur gespoten zijn, zoals me rempotjes, remklauwen en me buddy letters.
dus ik kom wel uit op dezelfde kleur ongeveer alleen misschien dat er wat xtra's bij zou kunnen, nou ja kom maar op met je ideetjes.

ik wil er niet meer al te veel aan doen dus een totale make over zit er niet in want ben ook aan het sparen voor me motorrijbewijs waar ik direct na de zomer aan wil beginnen

Back