WNH rox

klopt ook wel, dat zeg ik ook niet want ik weet dat ik nu geen kans meer maak tegen de storm hoor, maar onafgesteld toch michiel eruit rijden is zeker niet niks en er kan nog flink wat afgesteld worden want et toerental schommeld nog van 13,8 naar 14,3.

(ow en ik reed ook nog met een goedkoop bandje die spinde wanneer ik et gas opentrok)
 
de rox staat bij interscoot in de showroom en marly heeft weer ff een paar foto's geschoten

sxbyg5.jpg


sxbymg.jpg


sxbyow.jpg


sxbytj.jpg


sxbyvq.jpg


sxbyx4.jpg


sxbz20.jpg


sxbz42.jpg


De speed 06 is door het trekken van valse lucht icm. een iets wat krappe squish lichtjes vastgelopen, de cilinder is onderweg naar twins voor een poetsbeurt. Zodra de cilinder terug is en de zip rijdt zullen we eens een testbank opzoeken.
 
Last edited:
zo dit is pas een mooi projectje:):)
echt heel netjes gedaan allemaal, en hele mooie kleuren en setup:D
ik hoop je snel een keer te zien op een meeting

doei doei:*:*
 
[IR]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=16549&d=1142188346[/IR]

Nog even een foto gevonden van je scooter op 12 maart @ Blijswijk.

Koopmans Dpr met Malossi demper is Nice !!

Ciao ..
 
heb ook nog een mhr ophanging die ook nog pasgemaakt moet worden.
weet iemand misschien een adressje?
zit te denken aan abt om hem dat aan te laten passen dat is toch niet ver uit de buurt.
 
Gisteren, 1 mei, zijn we wezen banken bij Mario.

ik ben samen met Marly het 1 en ander gaan uitproberen.
Na een aantal geblokeerde runs met de Koopmans Dpr gemaakt te hebben leek het ons tijd om eens met de C21 te gaan testen.
al direct na de eerste run werdt het al duidelijk dat de c21 meer vermogen afgaf.
deze werdt dan ook meteen met rollen getest en het vermogen kwam al snel over de 21 pk.
na nog snel even wat rollen te wisselen kwam er 21,2 pk uit maar ik ben er van overtuigd dat er nog veel meer inzit.
er zijn nog genoeg dingen wat ik kan toepassen waarvan ik weet dat het meer vermogen af moet geven.
marly stond letterlijk te springen achter mij en wilde ook eens.
na de c21 weer terug gemonteerd te hebben bij marly kwam ook zijn scooter over de 21 pk, 21,4 om precies te zijn.
Al met al een geslaagd dagje
 
Was zeer zeker een geslaagde dag.
De Koopmans Dpr mistte pak em beet 1000 rpm om goed te scoren en gaf zijn topvermogen af bij 13,5k.
Ik weet zeker dat als we nog iets waren gaan spelen met rollen en carburatie dat we hier nog wel wat meer uit konden halen.
De scooter stond gewoon op safe en we hebben geen risico's genomen met een gloednieuwe zuiger de eerste keer banken.
En dat Mario vertelde dat veel scooters, die flink scoren elders, op zijn bank moeilijk over de 20 komen beloofd ook nog wel wat ;)

Ciao ....
 
Back
Top