This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WNH rox

erg netjes allemaal..
Maarre je moet er maar eens een keer een echt nette projectpage van maken.
Alle fotos netjes plaatsen.. zelfde formaat .. spatie ertussen enzo
Trouwens, wordt gewoon premium member dan heb je ook geen last meer met de host.

Greetzz

Ik heb ook een host maar hij kon weer niet wachten tot ik tijd had, verder ziet er vet uit. Maar je broertje gaat jou toch vlammen

Hier de man die het tunewerk als het zijne heeft herkend.

Haal rsb van je zadel af als je zo ontevreden bent over het werk wat ik heb geleverd.

Tip van de dag,laat marly een verse set tunen

Last edited:
BurN said:
Hier de man die het tunewerk als het zijne heeft herkend.

Haal rsb van je zadel af als je zo ontevreden bent over het werk wat ik heb geleverd.

ah ja sander zal je alltijd wel blijven houde
maar igg suc6 met je tune

ontopic
vind hem wel nice
maar te veel bestickert
te grote stickers
wel dikke kiesler velg

nou ja sander ik vind et een beetje jammer dat je hier zo over denkt, ik ben zeker niet ontevreden met et carter, dat weet marly ook en kan hij ook bevestigen, et enige waarom mijn carters opnieuw getuned moesten worden is omdat ik met een andere cillinder gaat rijden en et nu daarop aangepast word, nu hij jou tunewerk zag wilt marly wel graag weten wat jou gedachte is bij et carter en die van andere, of hij et wel ofniet moet veranderen zonder duidelijk te maken dat et van jou afkomt want dat is et laatste wat ik wil, jou zwart maken hier mee, nou ja beetje jammer dus...

Last edited:

Als je nou is leestekens gebruikt en punten dan snap de rest het misschien ook.

Ik snap niet helemaal waar nu zo moeilijk over gedaan moet worden.
Ik stel voor om deze discussie verder te vervolgen via pm en eventueel msn.

@ Sander, als er iets is kan je me ook adden @ msn eventueel.

Er is momenteel een speed 06 cilinder voor sjaak geprepareerd die zelfs al heeft gelopen.
Sjaak zijn scooter was met een afstelling op de gok sneller dan de storm van michiel.... beloofd wel wat.
Helaas is door valse lucht de zuiger compleet afgeschreven, maar de cilinder nog in topconditie.