This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WNH rox

nieuwe pijp word de sander balk dpr
deze heb ik gewoon bij em besteld hij regelt dat et voor mina word gemaakt met dezelfde specs als in zijn dpr en die pijp heb ik trouwens ook gelijk voor me broertje besteld de wnh kymco die aankomende maandag online komt met speed 04.

lengte van de veer weet ik niet precies maar et is langer als me oude rs24 + ophoogblokje bij elkaar en et is voor aerox maar als ik zo iets van meetspul zie liggen meet ik et wel ff op.

bedankt ene arthur ik heb naar je geluisterd he over die velgen ze worden nu gewoon gepolijst en wat randjes zilver moeilijk uit te leggen.

marly is ff langsgekomen en toen hebben we weer ff wat fototjes geschoten.
nieuw uitlaatje voor mij en me broertje is binnen gekomen heb er bij mijne gelijk een mhr demper en ophanging voor besteld en de demper is er nu heel netjes opgelast omdat dat er niet oppaste en heb ff mc stickertjes erop geplakt en me naam op de voorkap.
xxx foto's deden et niet staan een stukje verder hieronder nu xxx

Last edited:
ja ik vind etzelf ook kut maar als iemand een goede andere host weet ofzo dan wil ik dat ook wel proberen anders hoor