RobinV GC gek 11 November 2005 #281 Bruuuut ding !! :W Zeer strak resultaat, waar iedereen in het begin niet op gerekend had -:-..
DG. DG Design 11 November 2005 #285 Complimenten!! Ziet er erg goed en afgewerkt uit!! Meegespoten details en glimmende dingen.. kan niet misgaan. Erg lekker grtz
Complimenten!! Ziet er erg goed en afgewerkt uit!! Meegespoten details en glimmende dingen.. kan niet misgaan. Erg lekker grtz
Cra-c-c I'm back 11 November 2005 #291 Ohwja , zo'n slecht idee was het nog niet om de uitlaat te lakken toch ? Uitlaat ziet er nu ook beter uit en is zeker wat ik bedoelde.
Ohwja , zo'n slecht idee was het nog niet om de uitlaat te lakken toch ? Uitlaat ziet er nu ook beter uit en is zeker wat ik bedoelde.
MajestiC. WNH 12 November 2005 #293 Cra-c-c said: Gadver wat een achterband zeg ... Netjes jongen .. Ciao Click to expand... WNH Tractor -:-
Cra-c-c said: Gadver wat een achterband zeg ... Netjes jongen .. Ciao Click to expand... WNH Tractor -:-
Jaspah Nu ook een GC slet.. 12 November 2005 #295 malossi_aero said: er komt een ml50:d Click to expand... eerst deze ff opfikke joh
Sjaak WNH crew 12 November 2005 #296 Jz. said: Naamgenoot 8) Click to expand... word liever sjaak genoemd 8) bedankt voor alle positieve reacties dit keer mensen
Jz. said: Naamgenoot 8) Click to expand... word liever sjaak genoemd 8) bedankt voor alle positieve reacties dit keer mensen
antonrox Ouwe Rot 12 November 2005 #297 Ja Justin, hij is echt een bom geworde. Het heeft een tijdje geduurd maar hij is af Succes ermee !! PS : Toen jij mij net de link gaf viel me msn uit en nu kan ik er niet meer op :'(
Ja Justin, hij is echt een bom geworde. Het heeft een tijdje geduurd maar hij is af Succes ermee !! PS : Toen jij mij net de link gaf viel me msn uit en nu kan ik er niet meer op :'(