WNH rox

nice kleurtje dat zilver :)

maar had je mischien niet beter die onderkuip ook paars/roze kunnen laten doen ?

Nogmaals : nice allemaal !!

- Anthony

ja daar zat ik nog over te twijfelen over die onderkuip zilver of paars maarja het zal vast niet veel uitmaken denk ik... hoop ik.

nog bedankt voor alle reacties alleen kappe nou over die buddy misschien als het er echt niet netjes bij staat dat ik een zilvere laat maken.

ey dude beter rijdt die nou effe snel ,luuk moet eens opchieten met je remmen en voorvork en waar heb je trouwens je frame laten coaten en hoe duur is het want wil binnekort effe me freme en velgen wit laten coaten

Hardcore-aerox said:
zullen er meer volgen :| echt totaal niet boeiend

mooi hoor zilver grijse binnekappe word DE trent van dit jaar ;)

idd zoals al vaker is gezegd alles is al bijna gedaan ... :X
heb het zelf straks ook zilver als binnenkappen .. Je moet er mensen tegenwoordig niet meer op aankijken ;)

Wel vet hoor die kappen :D Ik ben zeker benieuwd mss zie ik hem wel een xtje op een meeting :)

tegen mij zei jansen dus ook nu nog 3 weken dus ik ga gewoon rustig alles voor de rest netjes maken er moet nu ook weer een nieuw rempotje en remklauw gespoten worden want deze beginnen ineens te lekken als iemand hier wat meer over weet laat me dat alsjeblieft weten want voor doet wel gewoon goed en achter lekt het allebei kan dat niet zijn dat er gewoon weg veelste veel druk opstaat ofzo?

updatessssss!!!!!!!!!

ey sjaak wanner ga je nou effe wat aan je forum toevoegen , want er is laatste tijd tog wel wat verrandert . maak ook filmpies dan en ram ze der op want het ligt kk dood .

en trouwens firefox project gaat beginnen (eindelijk )
en de ice word ook project ga er vanmiddag verder aan

maar laterzzzz

UPDATE 15
<14 oktober>

lange tijd weer eens niks van me laten horen maar ik heb nu wel weer eens heel wat te laten zien want ik ben lui ik ga niks meer typen.

ja ja 16,8K gewoon met 3,6 gram rollen, binnenkort nieuwe udate want de kappen zitten er nu al op en we gaan aankomende week ff proberen te banken.

Last edited:
Aparte spullen man, die clamp is vet.. die kleur ook, zadelhoes kleuren en t logo ook alleen die woorden vink n beetje te los erop staan, maar verder ziet t dr goed uit!

Back