This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Invloed door scheidsrechters doordat ze geen juiste hulpmiddelen hebben. En daardoor is het showtime in voetbal tegenwoordig.
 
hier uw rechtstreekse verslaggever uit FR.

Ik heb met vol spanning de wedstrijd gezien tussen Franse en Italiaanse vrienden en vond het ronduit schandalig wat Zidane gelapt is. Natuurlijk is er iets gezegd over zijn familie of afkomst want hij staat hier bekend als een goede fair play voetballer die niet gauw een dreun aan iemand zal geven. Toch heeft hij dat gedaan. Iedereen dacht en de commentators zeiden, jongen, waar ben je mee bezig, je kan in een keer je mooie voetballersimago vernietigen met deze actie. Zelfs mijn Italiaanse vrienden hadden medelijden met Zizou en vergeet niet, Italianen staan bekend om het provoceren.
Uiteindelijk vond ik het toch nog een hele mooie wedstrijd, je kon zien dat beide partijen goed op elkaar ingespeeld hadden en qua sterkte nauwelijks verschilden.
Een blik op de champs élysées (bekende straat in parijs) gaf aan dat iedereen achter Zidane stond en dat ze allemaal heel teleurgesteld waren dat het zo zou aflopen maar dat ze hem niet willen afrekenen, integendeel, bedanken voor het spelen voor Frankrijk. De woorden 'Merci Zidane' kwamen op de Arc de Triomphe te voorschijn dus het zit wel goed.
Domenech zei niks bijzonders, hij heeft het hele tafereel aangezien, de uitreiking, en had alleen zijn team op die plaats gezien, hij reageerde zelfs boos naar Italie.
De media zal vast wel achter de heutemeteut aan zitten, vooral Zidane en Trezeguet zullen er van langs krijgen, verder zijn ze ook weer flink aan het vernielen geweest, ook hier in de buurt. Ja dat is het, ik raad wel iedereen aan die voor Italie is, daar niet openlijk mee te gaan pronken want die Fransen zijn erg Chauvinistisch en als je dan een broodje bij de boulangerie gaat halen, wees dan niet boos als je het laatste zwarte oude stokbroodje meekrijgt.
 
Kaart was gewoon terecht.

Heel slim gespeeld van Materazzi, niet sportief, maar dat terzijde.

In een finale doe je tenslotte alles om te winnen
 
Terrox said:
Kaart was gewoon terecht.

Heel slim gespeeld van Materazzi, niet sportief, maar dat terzijde.

In een finale doe je tenslotte alles om te winnen


Amen broeder.



Marco ownt :winner:
 
Last edited:

Die Materazzi wordt niet voor niks de meest vuile verdediger ter wereld genoemd, check maar eens de googlevideo resultaten op zijn naam. Allemaal montages van acties die hij zo even in een seizoen maakt.

Als je goed kijkt geeft hij Zidane een nippletwist (volgens mij) , daarom zei Zidane iets en begon Materazzi weer te lullen en kreeg hij die kopstoot..
 
#Bas said:
Als je goed kijkt geeft hij Zidane een nippletwist (volgens mij) , daarom zei Zidane iets en begon Materazzi weer te lullen en kreeg hij die kopstoot..


Die zidane speelt tig jaar op het hoogste niveau, hij is/moet harstikke professioneel zijn. Dan ga je daar toch niet op in? Zeker niet in de WK finale in de verlenging, :X. Prik hem er dan gewoon in, en geef Marco dan een nipple twist terug als je langs hem rent.. :#
 
Zizou heeft zich laten naaien als een Amateur óf Jochie.
Niet verwacht. Maar mss was de druk wel te groot.

-Laatste wedstrijd
-Finale
-Al gekroond als beste speler etc...

Én het liep mss niet zoals hij wilde...
 
cunoh said:
Nee volgens mij ook niet maargoed, ik vond dit wk dus echt een klote wk, eigenlijk niet veel mooie wedstrijden gezien en de meeste van een laag niveau en met veel invloed van de scheidsrechters..

het wk was klote..

De finale was een machtige wedstrijd, waarin Italie gewoon verdiend heeft gewonnen. KLAAR!

Als jij die arrogante fransen de wereldtitel gunt, ben je zelf net zo'n arrogante kwal
 
Waar staat dat hij voor de fransen was dan?

Finale was ook niet de beste wedstrijd van het toernooi.
Het was wel typerend van heel het toernooi.
 
Laurens. said:
toch viel die gay in het blauw wel snel, denk dat je als gezonde jongen echt niet omvalt van zo'n kopstootje..

Wel eens een flinke kopstoot gehad of gegeven? je gaat echt wel over de grond hoor
 
Sander said:
het wk was klote..

De finale was een machtige wedstrijd, waarin Italie gewoon verdiend heeft gewonnen. KLAAR!

Als jij die arrogante fransen de wereldtitel gunt, ben je zelf net zo'n arrogante kwal


Italianen zijn nooooit arrogant gelukkig.
 
En zelfs speler van het toernooi geworden... :L
belachelijk!!!

Speelde alleen tegen Brazilië goed, en gisteren die kopstoot.....pffff.

Materazzi ging echt neer door die kopstoot imo, niemand verwacht zoiets. En Zizou gaf hem echt vol hoor.
 
Sander said:
het wk was klote..

De finale was een machtige wedstrijd, waarin Italie gewoon verdiend heeft gewonnen. KLAAR!

Als jij die arrogante fransen de wereldtitel gunt, ben je zelf net zo'n arrogante kwal

Dank je.
 
Maitre R. said:

Sjah..

Niks persoonlijks, maar jullie zijn het gewoon .. Het absoluut vertikken engels te praten tegen toeristen vind ik gewoon het toppunt van arrogantie .

Of de fransman is zo laag geschoold, dat deze geen engels krijgen, maar dat lijkt me EXTREEEEM sterk