WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Terrox said:
Zet Ruud maar weer op het vliegtuig naar Nederland

Duidelijk geen verstand van voetbal :D?

Servie speelt met een zeer sterke verdediging die altijd strak op hun mannetje zitten, waar houdt van nistelrooy van?

Acties/aangespeeld worden in de 16..

Ik zie hem nog zeker wel scoren vrijdag tegen Ivoorkust 8)
 
ja idd..

als je na het spel van servie keek.. leek nergens op.. ze hadden zich puur gefocused (hoe je het ook schrijft:P) op de verdediging, en hoopte op wat counters..

morgen brazilie:D daar kijk ik na uit
 
RobinV said:
Duidelijk geen verstand van voetbal :D?

Servie speelt met een zeer sterke verdediging die altijd strak op hun mannetje zitten, waar houdt van nistelrooy van?

Acties/aangespeeld worden in de 16..

Ik zie hem nog zeker wel scoren vrijdag tegen Ivoorkust 8)

Een spits als Ruud. V. Nistelrooy kan natuurlijk moeilijk verwachten dat de verdediging van de tegenstander zich aan zijn favoriete spel aan gaan passen...

Een topspits als hij moet in alle situaties goed kunnen spelen...Goed is hij zeker, maar toch vind ik hem binnen het Nederlands elftal vaak tegenvallen

Mijn reactie was natuurlijk vaag;), maarja dat waren even wat frustraties toen:)
 
Vs - Tjechie: vondt ik een zeer aanvallende wedstrijd, de amerikanen waren duidelijk minder goed in het potje van vandaag :)

Australie - Japan: goed geluk van australie in de laatste 8 min, vondt zelf wel dat japan een penalty moest krijgen .... leuk commentaar van hiddink + acties :)

Italie - Ghana: leuke wedstrijd, vondt alleen jammer dat ghana in de 2e helft veel overtredingen maakte die niet nodig waren ... ps: miss tijd voor de coach om een nieuwe keeper in het veld te zetten.

oftewel een leuk dagje voetbal kijken.
 
Je vond de Ghanese keeper slecht? :P

Ik vond dat hij toch wel goed heeft staan grabbelen

Italie zijn wel ratten, maar toch heb ik respect voor dat team:P


Morgen dan eindelijk Brazilie :~
 
[5th]Tom K said:
Vs - Tjechie: vondt ik

Foei :P. Ik = stam en verleden tijd heeft al helemaal geen stam + t <]

Australie heb ik moeten missen. Die andere 2 potjes vond ik vrij fraai. Ik blijf erbij dat Tsjechie een smerige underdog is voor de titel. Straks met Baros erbij +ralf+
 
Back
Top