WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Ik heb nog geen leuke wedstrijd gezien. Hoop dat Zweden het goed gaat doen, ben naast Nederland toch ook een beetje voor Zweden.

En idd alle uitslagen ff in de eerste post a.u.b. anders krijg je dat iedereen kris-kras uitslagen gaat posten.
 
Tezzaahh said:
Is de wedstrijd van Engeland al geweest?
Hoeveel stunt het in de rust?
Beter ook 1-0 dan heb ik weer puntjes bij de poule :W

In de rust was het al 1 - 0..

4e minuut lag die er al in :)

Voor de rest saaie wedstrijd, had het verdiend gevonden wanneer Paraguay de 1 - 1 scoorde maarja helaas.. :)
 
Gaat nog goed ;), engeland moet winnen, heb ik ingevuld @ me pool :)
(zal wel niet goed komen)
Hoofdprijs is flatscreen geval van jvc + geldprijs :W, en doen maar 40 man mee ofzo.....
 
Zweden - T&T was dat even een vette wedstrijd, wel jammer dat het 0-0 is geworden had Zweden als winnaar ingevuld..

Maar toch gaaf dat een onbekende zo ff gelijkspeelt tegen Zweden de nr2 van de vorige keer (toch?)
 
Ik vond het echt een vette wedstrijd en wat een prestatie voor T&T gewoon gewelig, daar geniet ik eerder van dan wat Engeland vanmiddag liet zien :X
Strax maar eens kijken wat onze Argentijnse vrienden teweeg brengen.. iig is Kalou opgesteld voor Ivoorkust ?
 
Ultee said:
mwah zag je vorige ek/wk (weet niet meer wat et was) Toen france ook de eerste wedstrijd werd vernederd door Senegal:)

wk; senegal ligt niet in europa ;):p

had persoonlijk toch meer verwacht van zweden, zoveel kansen en toch missen
 
Vond de hoeveelheid kansen nog wel meevallen opzich.

Maargoed ik heb me iig kapotgelachen. Wat een prachtige wedstrijd. De mooiste 0-0 die k ooit heb gezien.
 
Idd, leuke 0-0. Al gun ik het die Zweden altijd wel, nu alleen ff niet. Zweden is wel een cool land, maar T&T was net ff wat cooler vanavond.

Ik moet volgende week vrijdagavond btw werken, hoe kut is dat.
 
Kijk alleen al naar de achterhoede + voorin van Ivoorkust, alle spelers voetballen in de English Premier league. :winner:
 
BojT said:
Kijk alleen al naar de achterhoede + voorin van Ivoorkust, alle spelers voetballen in de English Premier league. :winner:
Bij nederland ook veel:winner:


vd sar(man united)
Kromkamp(liverpool)
v Persie(arsenal)
v Nistelrooij(man united)
Robben(chelsea)
 
BojT said:
Ivoorkust gaat winnen zometeen. :)


Ik zou maar stoppen met inzetten Bojt :+:D

2-1 ingemaakt maar dat was te verwachten alleen ik vond het toch jmmr dat er niet 2-2 van gemaakt werd, allebij met 1 punt weer terug maar ja nu pakt Argentienie de volle punten.
Mij benieuwe wat het 11 tal van ons gaat doen.

Blijven lachen en zwaaien :+
 
nederland wint gewoon:+

en argentinie ivoorkust was een mooie wedstrijd, vooral de 1e helft lekker veel voetbal, en veel acties..:)
 
Mja 2-1 voor Argentinie is mss niet eens zo heel verkeerd. Grote kans dat argentinie in de poule net te zwaar is. Als zij dan boven ons komen, kunnen zij beter alle punten halen en ivoorkust (die met ons om de 2e plek moet strijden) geen punten.
 
Back
Top