This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Ik vond het gaar dat robben veel zelf ging doen na de 1-0, het tempo werd beduidend minder en Nistelrooy zou nog net niet over zijn eigen benen struikelen in deze wedstrijd.
En voor me gevoel was de verdediging af en toe behoorlijk zwak.
Maar goed denk met een gelukje gewonnen, vond het iig niet de mooiste wedstrijd.
 
Ik vond ook van nistelrooy en sneijder zwaar slecht.

waarom meent sneijder zowat alle vrije trappen te moeten nemen, geen 1 was goed. dat heb ik altijd al gehad bij sneijder:r
 
Zet Ruud maar weer op het vliegtuig naar Nederland
 
OMG kansloze reply:X

Vond Kezman ook aardig tegenvallen, van Persie was ondanks weinig acties toch belangrijk voor de opbouw ed.
 
ik vond de hoekschoppen van Robben ook vaak te kort. maar goed portugal en zweden speelden ook minder dan verwachting, engeland ook trouwens
 
Ik vond nou niet dat Nederland zo slecht speelde als die landen die jij opnoemt. Over het geheel genomen niet trouwens, NL speelde best ok. Dit volhouden en perfectioneren met een van Nistelrooy die ff lekker gaat ballen, etc. Dan komt het wel goed.
 
Omfg!

portugal 1-0 tegen angola!!!
Wat een afgang, ze zijn (op papier) zwaaaaar beter dan angola, maar ze kwamen NIET aan scoren toe... Op de 4de minuut na dus...

En moesten vaak nog erg oppassen achterin... Het is dat angola NIKS is voorin, (dan doel ik vooral op de 2de helft) in de 16meter zijn ze echt 10x niks, maar anders had portugal dit niet gewonnen....