This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

En dit moet de finale dan zijn.....

en ik quote mezelf; "slechtste wk ooit gezien"
 
Bert said:
Die materazzi is sowieso een smeerlap, ik vertrouw Zidane meer dan die materazzi, in de serie a en CL misdraagt hij zich ook vaak zat... smerige elleboogjes e.d. :r

Zidane zou het dan juist moeten weten.
Ik mag Materazzi ook niet. Alleen als het een reactie op een spreuk is...:L
Dom Dom Dom van Zizou....
 
Die commentator probeert het nog een beetje recht te praten met dat het veel vermaak is geweest....Ik ben het met je eens Tinne het voetbalniveau is echt in en in triest. Uitzonderingen daargelaten....
 
Tinne said:
Zidane zou het dan juist moeten weten.
Ik mag Materazzi ook niet. Alleen als het een reactie op een spreuk is...:L
Dom Dom Dom van Zizou....


Dom is denk het juiste woord voor de actie van Zidane. Maar goed ben benieuwd waarom?
 
Tinne said:
En Zidane heeft wel tientallen van dit soort wedstrijden gespeeld. Word continue geprovoceerd etc... geen excusjes bas.

Je moet ook geen kopstoot geven maar ik heb met basketbal ook wel eens iemand een loeiharde elleboog verkocht of onderuit gehaald terwijl als je er achteraf naar kijkt het nogal overdreven was. Als je in een hele spannende wedstrijd zit is de kleinste irritatie al de druppel soms omdat je in die roes zit en handel je zonder na te denken. Of je nou prof of amateur bent.

Die rode kaart is ook gewoon terecht ook, dat wil ik niet ontkennen ofzo.
 
Dat wij daarop zo zouden reageren ok, maar Zidan moet wat gewend zijn denks.

Commentaar gaat nu ineens ook nergens meer over.
 
Zizou gaat iig niet vergeten worden denks.

"de beste voetballer van Fra ever, word eruit gestuurd. Een afgang"


Iemand word geknipt LOL +pippi+