nicoSRsport said:Ik vind het maar zielig hoe jullie die duitsers belachelijk maken. Waarom zo'n hekel aan die duitsers? de enige lui die zielig zijn, zijn jullie
nicoSRsport said:Ik vind het maar zielig hoe jullie die duitsers belachelijk maken. Waarom zo'n hekel aan die duitsers? de enige lui die zielig zijn, zijn jullie
ColinB said:Kan het niet aanzien dat een ploeg als Portugal met slecht voetbal en veel theater toch ver komt.
r0bert said:Ga buiten spelen en kom terug als je verstand van voetbal heb
r0bert said:Als Italie echt zo super OWNT had het wel op een eerlijke manier gewonnen van Australië
DG SF2 said:Maar als jij verstand van voetbal had, dan had je wel in kunnen zien dat het een wedstrijd niet kan lopen, dat de penalty word gegeven om niks is pech voor Australie en geluk voor Italie, dus jij moet niet zo strak lopen blaten.
Die factoren horen nou eenmaal bij voetbal, verder heeft Italie keihard geowned, diep in je hartje weet jij dat ook aangezien jij er verstand van hebt.
r0bert said:Mja...Italie had ook never van Australie mogen winnen en Frankrijk zou ook niet in de halve finale mogen staan met hun trieste voetbal.
De enige die het imo heeft verdient om tot zover te komen was Duitsland, ook al doet me het pijn om te zeggen