This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Om eerlijk te zijn hebk de wedstrijd met een half oog gezien en vond Frankrijk dus echt geen theater maken. Wel Zidane die 3 man voorbij ging.
 
Ik doelde ook niet op die pot. Maar hoeveel wedstrijden zijn er door dat soort dubieuze dingen beslist? Zidane was goed, maar was het tot deze pot niet.
 
Scheidsrechters moeten eens harder optreden tegen het gejank van spelers die vragen om een kaart. En vooral het theater/schwalbe gedoe.

Ze kunnen altijd beelden achteraf zien. En alsnog de speler voor de rest van het toernooi schorsen. Zo zou het moeten zijn. Ik erger mij daar echt teveel aan!!!
Maargoed die klote FIFA is nog corrupter dan de Italiaanse bond. Wat een zooitje is dat...
 
Ik hoorde een verhaal dat de Fifa per ongeluk uitslagen van te voren had door gegeven die klopte met die van de wedstrijd die nog gespeeld moest worden...broodje AAp?

Het is iig een feit dat terwijl het voetballers slimmer (lees sneakiër) worden de scheidsrechter nog steeds geen hulp heeft/krijgt..
 

Broodje Aap ik weet het niet. Er zijn veel speculaties.

Ik vind het ook niet erg van de scheidsrechters. Ik bedoel het is echt moeilijk om echt en fake uit elkaar te halen. Ik vind dat ze gewoon, nadat ze duidelijke beelden hebben gezien, een speler moeten schorsen als ze zien dat hij fake doet.

Voorbeelden: Figo bij Boulahrousz. Ballack bij Argentaan (naam kwijt) en zo zijn er nog wel meer voorbeelden.

Zonet nog bij Brazilië, volgens mij was Zeh Roberto die vroeg om een kaart bij een overtreding op een teamgenoot van hem.
Een scheids moet dan Zeh Roberto meteen geel of desnoods rood geven. Zo sneu gedrag.

Zelfde met een actie in het strafschop gebied. De speler valt, en de teamgenoten komen naar hem toe om hem te feliciteren, omdat hij een strafschop heeft versierd. WTF!!! Dat slaat toch werkelijk nergens op!!!!!!

Of ben ik de enige die zich daar aan ergert....
 
Idem hier. Maar ik weet dat het voor een scheidsrechter niet zo makkelijk is.
 
Portugal gaat die Franse de beker ontnemen.
Let op me woorden
Manieche en Ronaldo scoren
En Frankrijk houd het bij 1 doelpuntje van zidane.
 
Tinne said:
Idem hier. Maar ik weet dat het voor een scheidsrechter niet zo makkelijk is.

Idd, ik geef scheidsrechters ook niet de schuld. Maar ik vind, stel zo'n dergelijk voorgeval gebeurd tijdens de eerste helft. Dan kan een 4e of desnoods 5e official kijken naar de beelden. En krijgt de speler alsnog een kaart.

Dit is toch verdomme niet zo moeilijk. Ik kan me daar echt zo aan ergeren!

Nog een voorbeeld van een misleidend voorgeval.

Engeland - Portugal.

Rooney probeert zich erdoor te vechten en toen me vader en ik keken leek het net alsof Rooney per ongeluk op de Portugees stond.
Zie je het voorgeval in slow motion... zie je meteen dat Rooney de Portugees gewoon vol in de noten schopt!

Nou dan vind ik dat Rooney gewoon geschorst moet worden voor de rest van het toernooi (mocht Engeland doorgaan)

Waarschijnlijk zou Rooney er makkelijk vanaf komen....
 
Yes! Nog even en het ziet ernaar uit dat we in de finale komen (Fra)! We speelden int begin zwaar slecht, maar hebben het in de loop van de tijd toch nog ver weten te schoppen. Ik hoor alleen maar toeters van auto's, iedereen is op straat aan het feesten Ik ga ook maar meedoen! Aller les bleu!
(je moet toch wat als Nl deruit ligt)
 
Goedzo, brazilië eruit

Jammer van Portugal, dat je zo een WK moet winnen, klote theater spelers...

Al wint Duitsland het WK zou me dat niks intresseren, zolang dat kut Portugal het maar niet wint
 
RemcoV said:
Goedzo, brazilië eruit

Jammer van Portugal, dat je zo een WK moet winnen, klote theater spelers...

Al wint Duitsland het WK zou me dat niks intresseren, zolang dat kut Portugal het maar niet wint

Remco ik heb ook geen zin om 4 jaar aan te horen dat die Duitsers kampioen zijn

Van mij mag Italie hem winnen ..
 
Bij de Fransen von ik Riberry (nr. 22) goed spelen. Wedstrijd vond ik veder niet bijzonder, wel leuk dat ze 't gewonnen hebben
En die overtreding van Rooney die in de "edele delen" stapte van die portugees, die portugees hield wel met z'n voeten rooney vast, (om ze enkel dan), 't kon dus niet eens anders. Nou maar hopen dat de Fransen de Portugesen naar huis (kunnen) sturen
 
Wat had die ene gast nou gezegd op TV; Brazilië speelde alle groepswedstrijden 50%, achste finale 60%, en deze kwartfinale op 70%...

Zoiets was het, heerlijke bullshit. Ik heb de wedstrijd niet gezien, dus kan niks over het voetbal zeggen. Maar vind het aan de ene kant tov dat Brazilië eruit is aan de andere kant jammer...
 
Ik vind het hele voetbal de laatste jaren steeds vervelender worden om naar te kijken door het ongelovelijk debiele geduik naar de grond als er maar iemand te dicht in de buurt komt en gezeik bij de scheidsrechter. Het is gewoon een belachelijke vertoning. Als je zo hard kan uithalen kan je ook blijven staan van een klein tikje.

Maargoed, ik ben vanaf nu voor Frankrijk, al is het maar omdat Zidane er voetbalt, wat kan die gozer mooi voetballen en nog een sportief ook. Jammer dat hij er mee stopt, als hij wil kan hij nog wel even mee op wereld niveau. Voorbeeld voor de rest.
 
Last edited:
''Mocht Brazilie de halve finales halen, moeten ze een standbeeld oprichten voor speler Juan''.

Wat een prachtige verdedigende actie...


JEZUS dat was geen prachtige verdedigende actie, dat was bijna een dom eigen goal..

Het commentaar is zo slecht
 
Erger me zoiezo soms kapot aan die commentatoren, vooral gister..hij hield maar niet op over hoe traag en dik Ronaldo wel niet zou zijn. Het mag dan wel balachelijk zijn dat ie in het veld staat ivm. contracten met Nike maar ik zit niet te wachten op opmerkingen over hem elke 2 minuten.

Zo kan je een speler wel mooi de grond in trappen, op zich speelt ie niet heel veel slechter als veel andere speler..tja tis alleen niet meer de oude ronaldo.

Las trouwens ergens dat Rooney nu op zijn 20e al 18 Miljoen per jaar verdiend 8) , tering...moet je nagaan als hij nog 14 jaar op niveau blijft voetballen.
 
In Italie, Duitsland en Nederland is er al fraude op topniveau dus waarom niet op het WK?

Bron: supporters club oranje.
 
Wat ik het liefst zie nu is dat Frankrijk goed wint van Portugal en dat italië goed wint van Duitsland. De finale mag Italië pakken, maar Frankrijk zou ik ook niet erg vinden.

Ik vrees alleen dat die Duitsers gaan winnen van Italië... Al is Italië een rare onvoorspelbare ploeg. Pot dicht en spelen op de omschakeling.
 
Inderdaad.. van mij mag Italie hem pakken, heb er het vertrouwen in dat Italie van Duitsland gaat winnen