WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

b-atch said:
wow wel respect voor die ricardo...

ja dat wel maar hij en protugal blijven klootzakken +ralf+ Als je kijkt naar de wedstrijd vind ik het onverdiend.. En als je kijkt naar het WK helemaal! :P
 
b-atch said:
wel jammer dat zn acties vaak in de soep lopen:P...

Nee dat valt juist erg mee vind ik. Hij is niet zo zelfzuchtig als bijv. Robben de laatste wedstrijden, gewoon een mooie voetballer om te zien spelen.
 
Ik vond Lennon en Hargreaves wel een goede wedstrijd spelen. De rest bij Engeland was weer minder net zoals bij de vorige wedstrijden..
 
wat the f*ck is er toch steeds met de duitsers, spelen teminste beter dan holland.
brasilie word kapot geschopt door portugal, let maar op, en dan wint duitsland het WK,
schade hollan deutschland wint die cup 8o| :@
 
SPEEDBOBO said:
wat the f*ck is er toch steeds met de duitsers, spelen teminste beter dan holland.
brasilie word kapot geschopt door portugal, let maar op, en dan wint duitsland het WK,
schade hollan deutschland wint die cup 8o| :@

Duitsland speelt gewoon bagger hoor ?

Die winnen NOOIT dit WK :)
 
SPEEDBOBO said:
wat the f*ck is er toch steeds met de duitsers, spelen teminste beter dan holland.
brasilie word kapot geschopt door portugal, let maar op, en dan wint duitsland het WK,
schade hollan deutschland wint die cup 8o| :@

Duitsers kunnen niet voetballen man! Tering waar is je verstand. Het is gewoon doorzettingsvermogen etc.. Verder is volgens mij de scheids van gister gemanipuleerd.

De lijer geeft een Argentijn wel geel voor "schwalbe". Ballack doet hetzelfde en krijgt gvd niets!!!
 
Ruben said:
Duitsers kunnen niet voetballen man! Tering waar is je verstand. Het is gewoon doorzettingsvermogen etc.. Verder is volgens mij de scheids van gister gemanipuleerd.

De lijer geeft een Argentijn wel geel voor "schwalbe". Ballack doet hetzelfde en krijgt gvd niets!!!

niet alleen de scheids van gister, dat hele toernooi is gemanipuleerd zodat duitsland de makkelijkste route naar de finale heeft. De enige moeilijk tegenstander die ze hebben is Argentinie, verder Equador, Costa Rica, Polen, Zweden en hoppa daar is de halve finale alweer
 
Lol, wordt er gezegd dat Brazilie tegen Portugal moet :+
Die moeten tegen de Fransen spelen;) Portugal heeft wel de strafschoppen netjes gewonnen, Ricardo heeft er gewoon 3 tegen gehouden!!
 
- Cannavaro
- Totti
- Materazzi
- Zambrotta
- Del Piero
- Camoranesi
- Nesta
- Perrotta
- Toni

etc etc...

Jongens hou alstublieft op :*

al deze vedettes, en dat in een Team!!

(L) Italia

Ze zullen duitsland zware billenkoek geven:) , dus frees niet
 
pffffffff
FRA wint +ralf+

Officieel het meest kansloze WK ooit....
stelling v/d dag, het gaat niet meer om het voetballen.
Maar je wint door alles eromheen erbij. (theater etc)
 
Whahahahahahaha ik heb de hele wedstrijd niet gezien, maar dit vind ik opzich wel heel tov

Brazilie eruit

Edit : Bij nader inzien had ik het de Brazilianen meer gegund..
 
Last edited by a moderator:
Fra was kloter, slecht etc... Zidane kwijnt weg etc...

En nu zijn ze weer briljant en Zidane kan ineens weer jaren mee oid.

:X
 
Back
Top