This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Erik. said:
Inderdaad.

- Slechte wedstrijden (slecht voetbal)
- Slecht commentaar
- Slechte regie
- Slechte 'leiding'.

Zeggen we dit nou allemaal omdat we eruit liggen of is er sprake van enige objectiviteit? :+
 
Sjoerd said:
Zeggen we dit nou allemaal omdat we eruit liggen of is er sprake van enige objectiviteit? :+

Dat 'we' eruit liggen heeft er inderdaad niks mee te maken, want 'wij' waren ook gewoon slecht .

Ik ben altijd een vrij 'neutrale' voetbalkijker .
 
Dat commentaar vind ik bij vlagen inderdaad erg slecht....

Vaak nemen ze een standpunt in wat later niet waar blijkt te zijn, en dan gaan ze dit later weer heel subtiel terug draaien...

Zoals gister bij Spanje - Frankrijk....in de eerste helft zei de commentator dat Spanje gewoon perfect voetbal speelde waar Frankrijk niet eens aan kon tippen....

Eind 2e helft suggereerde de beste man dat Frankrijk ''gewoon'' sterker was dan Spanje..
 
Evert ten Napel is daar wel de ster in. Helemaal als het om Ronaldhino gaat...

'Ronaldhino vrije trap, iedereen ging de kleedkamer in voor een bespreking, maar Ronaldhino bleef maar oefenen dus deze gaat erin :+'

*Bal gaat dik mis*

'Ja polen viel ook erg tegen gisteren'.

Voorbeeldje. Zo erg die gast.
 
Ja, ik kan me nog wel een wedstrijd herinneren dat Ronaldinho de hemel in geprezen werdt...

elk balcontact was prachtig en geweldig...Werd er een beetje moedeloos van ....

Natuurlijk is het een goede voetballer, maar die commentator deed het voorkomen alsof de andere spelers gewoon 0% kans maakte...
sloeg echt op weinig...

Ook wordt er tijdens de wedstrijden te veel oude spelmomenten herhaald waardoor ik al redelijk wat belangrijke momenten gemist heb...

Maar over het algemeen blijft het toch leuk om naar te kijken...
 
Terrox said:
Ja, ik kan me nog wel een wedstrijd herinneren dat Ronaldinho de hemel in geprezen werdt...

elk balcontact was prachtig en geweldig...Werd er een beetje moedeloos van ....

Nee man, 'fabelachtig' :+.

En net wat je zegt; Prachtige voetballers hoor, Ronaldhino, Messi, Crespo, C.Ronaldo je kent ze wel, maar dat commentaar mag wat minder.
 
Uitslag Duitsland - Argentinië

Duitsland, na een verlenging, met 2-1 zal gaan winnen van de Zuid-Amerikanen. De doelpunten worden gemaakt door Mertesacker, die in de 37ste minuut gaat scoren uit een penalty, Schweinsteiger, die tien minuten na rust een eigen goal scoort en Metzelder die in de verlenging scoort. De Argentijn Coloccini krijgt in de 120ste minuut, na twee keer geel, een rode kaart





Duitsland sterf, verlies :#
 

uhm ksnap de bedoeling van dit stukje niet? gewoon jou voorspelling neem ik aan?
Zo ja, dan klopt hij niet, zo nee, dan klopt hij ook niet
 
Ik irriteer me weer aan de scheids...

fluit weer sterk voor duitsland...

Ingefluisterd door de FifA?
 
Ik ben het helemaal zat met dit WK !!!!! Ongelofelijk hoe partijdig een scheidsrechter kan zijn :|

En dan nóg durven te zeggen dat dit het beste WK ooit is..

Voor het eerst in me leven zal ik vanavond voor Italie zijn, die duitsland wel een pak slaag zullen geven!