This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

WK 2006 topic, uitslagen en commentaar

Dennis said:
van die kaarten etc,

@Figo, geen idee wie hem nu out loopt te maken, figo is gewoon een koning in zijn spel, en hij krijgt het toch ff voor elkaar om iemand van het veld af te krijgen, niet zijn schuld, moet de scheids maar leren kijken

vindt je het dan niet triest, dat iemand zo willes en wetes kaarten probeert te versieren en daarmee het hele spel verziekt?

ik vind het echt om te kotsen, ga gewoon voetballen ipv de hele tijd acteerkunstjes doen op het veld.
als je zo moet winnen ben je wel erg zielig imo.

+ Ik kan nu heerlijk ongestoord Italie gaan supporten
+ Die sgeit wuppies gaan weg
+ Dat overdreven oranje gejank is weg
+ Ik hoef voorlopig kuyt niet meer te zien voetballen

- Die heerlijke spanning bij het wK
- de sfeer

Ja dat weet je van te voren bij Ivanov, en dan zeker bij Portugezen erbij.
Had er van te voren al goed schrik voor, dodelijke combinatie bleek maar weer eens.

Terrox said:
+ Ik kan nu heerlijk ongestoord Italie gaan supporten
+ Die sgeit wuppies gaan weg
+ Dat overdreven oranje gejank is weg
+ Ik hoef voorlopig kuyt niet meer te zien voetballen

- Die heerlijke spanning bij het wK
- de sfeer

- Kan nu niet slapen

FRANQ said:
word wel veel geKKt dit zou de mod moeten afstraffen, vooral omdat dit in het vroegverleden VERBODEN is met als sanctie warningpoints en algehele BAN.

in dit geval is dat geKK wel begrijpelijk...

inderdaad had ie maar een scorende spits mee moeten nemen, aan zo'n feyenoorder heb je ook geen fuck

Over 2 jaar is dit team misschien wel rijp, en dan proberen we het gewoon nog een keer op Euro 2008.

Die Figo mag van mij lekker sterven..sjonge jonge...wat een vies arrogant figuur is dat.

2e helft was wel aardig. Maar de extra spits had veel eerder moeten komen. Niet telkens de lange bal. Robben..WISSELEN..ego m**. Iedereen dacht: Schieten, schieten, schieten...ipv kijken en over spelen + de kans maken. Al met al weten we hoe NL er nu voor staat en wat er wel en niet veranderd moet worden. Duidelijk The Hunt mee voor het EK :#

Frustraties allemaal Dan maar ut EK over 2jaar

Last edited by a moderator:
wat een wedstrijd zeg:|

noooh kijk nu op ned 2.. herhaling van het nieuws van 8 uur.. whaha helemaal over Nederland- Portugal dat nederland een goede kans maakt enzo..:X:X

analyse:

figo:L
scheids:L:L
kuijt:?
V persie:W
vd Sar:W
actie van cocu tegen deco:winner:
bal op de lat van cocu
costinha:?
manice, net zoals in 2004 de matchwinner tegen nederland

al met al een wedstrijd die de boeken in gaat, maar zoals gewoonlijk neit in het voordeel van nederland

We hebben in ieder geval geschiedenis geschreven Meeste rode kaarten in een WK wedstrijd ooit

Ja gvd Sarretje is nog steeds onze topper:W

Persie is ook goed, Robben en Kuyt niet gezien. Hier in de stad was het alweer flink loos

Ossje said:
We hebben in ieder geval geschiedenis geschreven Meeste rode kaarten in een WK wedstrijd ooit

And damn proud of it

Wat ik serieus wel tof vond, was dat er 3 spelers met rood naast elkaar het voetbal zaten te kijken, en zaten te **** over de scheids