Windows Vista

ik had ook een vraagje...

ik heb vista ultimate geinstalleerd, maar ik vind het niet echt relaxed, als ik mijn computer aanzet en er daarna er totaal NIETS mee doe, dan blijft ie maar denken en kraken en al die dingen.

mijn vraag is hoe ik nu terug kan naar XP en of dit slim is...
 
Gewoon weer booten...

Ik heb ook een vraag, zijn er mensen die 3d's Max gebruiken?
Ik heb m 3d's Max 9.0 geinstalleerd op vista, maar doet t niet, hij geeft dan weer dat de application has stopped working.

Waar kan dit door komen? Bij 3d's Max staat wel dat het 32-bit is. Zou mijn Vista miss 64-bit zijn en dat het daarom niet werkt?

Bij mijn scherm instellingen staat dat de kleuren 32-bit zijn dus dat is ook gewoon goed...

Ik snap er gewoon geen zak van :P :+ en moet 3d'en

edit: zie net dat mijn processor 32-bit is dus zal vista dat ook wel zijn... maargoed het werkt nog steeds niet :(
 
heb vandaag me laptopje binnengekregen met vista home premium op en nu downloade ik messenger live alleen werkt hij niet, krijg alsmaar foutmeldingen over me Preventie van gegevensuitvoering ofso :s en er staat dat ik mijn DEP moet uitschakelen voor een afzonderlijk programma, maar als ik dan msn probeer aan te vinken weigert hij het. heeft iemand dit probleem ook gehad en zo ja hoe kan ik het oplossen.
 
heb vandaag me laptopje binnengekregen met vista home premium op en nu downloade ik messenger live alleen werkt hij niet, krijg alsmaar foutmeldingen over me Preventie van gegevensuitvoering ofso :s en er staat dat ik mijn DEP moet uitschakelen voor een afzonderlijk programma, maar als ik dan msn probeer aan te vinken weigert hij het. heeft iemand dit probleem ook gehad en zo ja hoe kan ik het oplossen.

Ik ga zelf, als ik overga (zodra hij via slimdirect of school te krijgen is) direct alle veligheidzooi eruit slopen, bleh, ik weet wat ik doe, laat me dat ook doen dan.
 
Ik heb Office 2007 al, en die nieuwe layout is echt te onoverzichtelijk! Ga ff kijken of ik 't op klassieke weergave kan zetten ofzo.
 
Heeft iemand al een "widget" gevonden waar je de temperatuur van de CPU kan zien? En die "system rating" wat vista geeft slaat ook totaal niks op :?
 
Net vista er weer afgegooit. heb hem sinds september al liggen ( ultimate NL)
alleen pas 2 weken geleden op me pc gehad,
werkt super relax alleen sommige programma's /games werken helaas niet/optimaal... vandaar terug naar XP over half jaartje weer proberen...
( welke virusscanner gebruikten jullie? ik geen 1... )
 
Net vista er weer afgegooit. heb hem sinds september al liggen ( ultimate NL)
alleen pas 2 weken geleden op me pc gehad,
werkt super relax alleen sommige programma's /games werken helaas niet/optimaal... vandaar terug naar XP over half jaartje weer proberen...
( welke virusscanner gebruikten jullie? ik geen 1... )

Kaspersky gebruik ik, voorheen ook altijd gebruikt. Alleen met de release was er nog geen versie uit die compatible was met vista, dus ik heb er toen problemen mee gehad. Maar nu draait hij hier gewoon perfect! *D
 
Net vista er weer afgegooit. heb hem sinds september al liggen ( ultimate NL)
alleen pas 2 weken geleden op me pc gehad,
werkt super relax alleen sommige programma's /games werken helaas niet/optimaal... vandaar terug naar XP over half jaartje weer proberen...
( welke virusscanner gebruikten jullie? ik geen 1... )

Misschien moet je dan eens een final proberen ipv die beta uit september. ;)
 
Net vista er weer afgegooit. heb hem sinds september al liggen ( ultimate NL)
alleen pas 2 weken geleden op me pc gehad,
werkt super relax alleen sommige programma's /games werken helaas niet/optimaal... vandaar terug naar XP over half jaartje weer proberen...
( welke virusscanner gebruikten jullie? ik geen 1... )

Programma's die niet werken in het begin had ik ook alleen er is zoveel beveiligd dat je dat uit moet schakelen. Ik kreeg elke keer foutmeldingen dat het programma niet werkt of niet geopend kon worden.
 
Back
Top